Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Rozmahelová, Tereza ; Procházka, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací spolku inBalance, zejména problematikou podpory prodeje a reklamy. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie marketingu z oblasti marketingové komunikace, komunikačního mixu, a především podpory prodeje a reklamy. Analytická část práce se pak věnuje pohledu na současný stav spolku, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. Závěrečná kapitola poté představuje na základě provedených šetření vlastní návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace spolku.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Rozmahelová, Tereza ; Procházka, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací spolku inBalance, zejména problematikou podpory prodeje a reklamy. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie marketingu z oblasti marketingové komunikace, komunikačního mixu, a především podpory prodeje a reklamy. Analytická část práce se pak věnuje pohledu na současný stav spolku, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. Závěrečná kapitola poté představuje na základě provedených šetření vlastní návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace spolku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.