Název:
Návrh na rozšíření marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Expanding the Company's Marketing Communication
Autoři:
Doseděl, Dominik ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedených analýz zpracovat návrhy rozšíření současné marketingové komunikace společnosti Vranovská pláž s. r. o. pro dosažení vyšší návštěvnosti kempu. V první části je stanoven cíl práce, metody a postupy zpracování. Druhá část definuje teoretické pojmy potřebné pro pochopení práce. Ve třetí části jsou provedeny analýzy společnosti a díky těmto poznatkům jsou ve čtvrté části navrhnuty opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
The main objective of the thesis is to elaborate proposals for the extension of the current marketing communication of the company Vranovská pláž s. r. o. to achieve higher visitor numbers. In the first part the aim of the work, methods and procedures of processing are set. The second part defines the theoretical concepts needed to understand the work. In the third part, the analysis of the company is made and thanks to this knowledge, in the fourth part, measures for improving the communication mix are proposed.
Klíčová slova:
direct marketing; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej a veletrhy; podpora prodeje; public relations; reklama; sociální média; advertising; direct marketing; Marketing; marketing communication; marketing mix; personal selling and trade fairs; public relations; sales pro-motion; social media
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246262