Název: Návrh na rozšíření marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu: Proposal for Expanding the Company's Marketing Communication
Autoři: Doseděl, Dominik ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej a veletrhy; podpora prodeje; public relations; reklama; sociální média; advertising; direct marketing; Marketing; marketing communication; marketing mix; personal selling and trade fairs; public relations; sales pro-motion; social media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246262

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618068


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet