Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv pobytu v domovech mládeže na nutriční preference středoškoláků v Olomouckém kraji
Bukovjanová, Marie ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
NÁZEV Vliv pobytu v domovech mládeže na nutriční preference středoškoláků v Olomouckém kraji AUTOR Marie Bukovjanová KATEDRA Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE PaedDr. Eva Marádová, CSc. ABSTRAKT Bakalářská práce zkoumá rozdíly ve stravovacích zvyklostech a preferencích středoškoláků, kteří během školního roku pobývají v domovech mládeže a středoškoláků, kteří bydlí doma s rodiči. Cílovou skupinou výzkumného šetření jsou žáci různých typů středních škol v Olomouckém kraji. Na základě výsledků, které byly získány dotazníkovým šetřením, kterého se zúčastnilo celkem 248 respondentů, bylo zjištěno, že se nutriční návyky a preference u obou sledovaných skupin dospívajících v určitých aspektech liší. Současně však bylo zjištěno, že se ve stravování těchto dvou sledovaných skupin středoškoláků nenacházejí výraznější rozdíly, které byly předpokládány v rámci prvotní hypotézy. Z výpovědi hlavní vychovatelky konkrétního domova mládeže v Olomouci vyplynulo, že dospívající pobývající v domovech mládeže jsou, ve srovnání s dospívajícími, kteří bydlí doma s rodiči, vystaveni faktorům, které mohou jejich nutriční návyky a preference zásadním způsobem narušit. Na základě vyhodnocených dat a zjištění nevhodných jídelních zvyklostí u obou skupin dospívajících žáků byl stanoven soubor doporučení, která mohou napomoci...
Vnímání seriálového product placementu adolescenty
Mrázová, Markéta ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP), formy marketingové komunikace, českými adolescenty v seriálech. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement", jeho definicí, historií, vývojem a rozdělením. Dále se zaměřuje na efektivitu product placementu, jeho legislativní úpravu, postavení v marketingové komunikaci, také popisuje jeho vztah k vytyčené skupině. Práce rovněž v menší míře mapuje vztah adolescentů a reklamy a charakterizuje adolescenty jako cílovou skupinu z hlediska marketingu. Praktická část se soustředí na vyhodnocení vlastního výzkumného šetření, které analyzuje postoj 507 českých adolescentů k product placementu. Ze získaných odpovědí respondentů vyplývá, jak čeští adolescenti vnímají seriálový product placement, zda si jeho vyobrazení ve vybraném mediálním formátu všímají a jestli na ně toto komerční sdělení má nějaký vliv. Na základě analýzy všech odpovědí je sestaveno komunikační doporučení product placementu pro český trh. Toto doporučení také zahrnuje empirický model product placementu a SWOT analýzu, která sumarizuje silné a slabé stránky, příležitosti a rizika této komunikace. Právě výzkumná šetření, analýzy a komunikační doporučení jsou největším přínosem této práce.
Affiliate marketing - představení na základě aktuálních trendů
Zikmund, Marian ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce "Affiliate marketing: Představení na základě aktuálních trendů" si klade za cíl informovat o možnostech využití tohoto marketingového nástroje a demonstrovat jeho vysokou efektivitu. Je rozdělena do třech hlavních částí: Teoretické (Základní informace o affiliate marketingu), praktické (Affiliate marketing prakticky) a demonstrativní (Známé affiliate programy a agregátory). Na začátku je kladen důraz na vysvětlení, v čem je koncept provizního prodeje na internetu tak unikátní a proč bude jeho použití stále oblíbenější. Nejdůležitější část práce je zaměřena na praktické využití affiliate marketingu v dnešní době. Rozebírá jeho možné využití mnoha způsoby (z hlediska provozovatele programu, partnera i další možnosti). Zájemcům o affiliate marketing by měla pomoci v zorientování se a zvolení nejvhodnějšího způsobu jeho využití. V závěru práce jsou popsány nejznámější affiliate programy a jejich agregátory v České republice a zahraničí.
Přístup Bushovy administrativy k otázce iránského jaderného programu: od teorie k praxi
Štěpánková, Jitka ; Bečka, Jan (vedoucí práce) ; Raška, Francis (oponent)
Íránský jaderný program představuje problém již mnoho let. Ačkoliv režim v Teheránu formálně nepřiznal, že usiluje o vytvoření jaderné zbraně, a toto nařčení popírá, mezinárodní společenství z postupu íránské vlády usoudilo, že snaha získat jadernou zbraň je opravdu jejím cílem. Spojené státy americké zareagovaly na vývoj íránského programu a snažily se jej buď omezit, nebo zastavit úplně. Bushova administrativa nebyla v tomto ohledu výjimkou. Ač se v průběhu let 2001 - 2009 v přístupu k Teheránu mnohé změnilo, jaderný program nadále postupoval a dodnes představuje velké nebezpečí. Otázku, jak nejefektivněji přistupovat k režimu a docílit toho, aby Írán nukleární zbraň nezískal, si kladli nejen američtí politici, ale i badatelé, odborníci a analytici. Tato práce porovnává koncepty navrhované akademickou komunitou s reálnou politikou praktikovanou Bushovou administrativou a zjišťuje, že se oba postupy poměrně lišily. Zatímco převážná část akademiků doporučovala administrativě ustoupit od ekonomických sankcí a agresivní rétoriky operující s možností vojenského zásahu, americká vláda sankce proti režimu naopak zpřísňovala a dále zvažovala možnosti intervence. Jelikož Írán nadále pokračuje ve svém programu, dá se usoudit, že přístup nedosáhl zamýšlených výsledků. Přinesl ovšem alespoň dílčí pozitivní...
Motivace a odměňování ve vybraných institucích
GLASEROVÁ, Michaela
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla analýza systému motivace a odměňování ve dvou různých institucích, a to na základě studia odborné literatury a výsledků získaných z dotazníkového šetření a návrh na zlepšení zjištěných nedostatků, které povedou k vyšší prosperitě obou institucí. Teoretická část se zaměřuje na studium odborné literatury zaměřené na kapitoly motivace, motiv, zdroje motivace, pracovní spokojenost a nespokojenost, stimulace a odměňování. V praktické části byly krátce představeny vybrané instituce Mateřská škola Nové Domovy a Česká spořitelna, a.s. a poté byly vyhodnocovány získané dotazníky. Na závěr byly výsledky dotazníků shrnuty ve formě tabulek a byly doporučeny návrhy na zlepšení současného systému motivace a odměňování. Na základě průzkumu lze říci, že zaměstnanci obou institucí jsou dobře motivovaní a ve své práci celkově spokojení, ačkoliv je několik věcí, které by ve své práci rádi změnili. Jediná věc, se kterou nejsou spokojeni všichni zaměstnanci obou institucí, je jejich plat. To je takové důvod, proč by se v dnešní době měly společnosti zaměřit na poskytování nepeněžních odměn, jako je větší zodpovědnost, příjemné pracovní prostředí, apod. Všechny společnosti si uvědomují, že právě lidské zdroje jsou tím nejdůležitějším vstupem a proto by se společnosti měly snažit neustále rozvíjet a zlepšovat zavedený systém motivace a odměňování. K tomuto účelu byly také navrženy změny, které by mohly být oběma institucím v této oblasti nápomocné.
Vývoj techniky a taktiky tenisové hry, současné didaktické metody
Balík, Radek ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Název: Vývoj techniky a taktiky tenisové hry, současné didaktické metody Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zmapováním historických faktů tenisu, vývojem raket, míčků a povrchů. Vedle stručného popisu tenisových pravidel spolu s vhodnými doporučeními pro začínající hráče se také zabývá vývojem tenisové techniky a taktiky. Dále srovnává dřívější tréninkové metody s těmi současnými a objasňuje jejich zákonitosti. Jako zdroj informací posloužila vhodná odborná literatura a internetové stránky zabývající se sportovní tématikou. Sepsáním této práce se došlo k závěru, že tenis jako sportovní disciplína prošel od svého vzniku mnoha stádii a zdokonalením nejen co se didaktických metod týká a lze odůvodněně předpokládat, že v tomto trendu bude i nadále pokračovat. Klíčová slova: historie, vývoj, srovnání, doporučení, trénink
Praxe studentů bakalářského studia vysokých knihovnických škol
Lodrová, Iveta ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
Bakalářská práce zpracovává obecná doporučení pro praxi v rámci studia knihovnicko-informačních oborů vysokých škol uvedená v dokumentu "European Curriculum Reflections on Library and Information Science Education". Dokument informuje o učebních plánech studia, včetně předmětu odborná praxe. Součástí práce je analýza odborných praxí studentů na třech vysokých knihovnických školách v České republice (v Praze, Brně a Opavě). Úvodní část je věnována iniciativám Boloňského procesu a jeho postupnému vývoji. Ve druhé části je stručně představen dokument "European Curriculum Reflections on Library and Information Science Education", který byl iniciován diskuzemi Boloňského procesu. Podrobně je zpracována část tohoto dokumentu: "Praxe a teorie: pracovní zařazení jako součást učebního plánu". Třetí část je věnována průběhu praxí na třech vysokých školách s knihovnicko-informačním oborem v ČR, a to na základě informací od organizátorů praxí. Výsledky jsou porovnány. Závěrečná čtvrtá část je věnována analýze názorů studentů na odbornou praxi prostřednictvím online dotazníků. Konečné srovnání těchto informací a také míra využívání doporučení uvedených v 11. kapitole je v závěru bakalářské práce. Klíčová slova: knihovnictví a informační věda * odborná praxe * doporučení * vysoká škola
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Volný, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové programy, stejně tak jako analýza postavení v portfoliu českého vlastníka Plzeňského Prazdroje i globální SABMiller. Závěrečná kapitola obsahuje vlastní výzkum vnímání značky Radegast na českém pivním trhu, z nějž pak plynou jednotlivá doporučení pro vlastníky značky.
Krajkářská tradice, možnosti jejího zachování a prezentace na příkladu Vamberecké krajky
Nováková, Michaela ; Malcová, Zuzana (vedoucí práce) ; Skopová, Věra (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování problematiky uchování a prezentace tradičního krajkářského řemesla. Bakalářská práce postihne historický vývoj výroby krajky v zahraničí, rozšíření tohoto řemesla do českých zemí a v neposlední řadě i vývoj na našem území až do současné doby. Práce se zaměří také na krajkářské školství a formy podpory tohoto řemesla u nás. Praktická část bakalářské práce se věnuje Vamberecké krajce, její historii i současnosti. Práce dále obsahuje marketingovou a finanční analýzu podniku Vamberecká krajka CZ. Praktická část práce obsahuje i dotazníkové šetření, které by mělo odhalit, zda má Vamberecká krajka potenciál i do budoucna. Výsledky průzkumu by dále měly vést ke stanovení cílové skupiny a přizpůsobení výroby jejím požadavkům. Na základě veškerých získaných informací autorka navrhne doporučení, která by měla vést ke zlepšení stávající situace podniku Vamberecká krajka CZ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.