Název: Marketingový mix sportovního areálu Hamr
Překlad názvu: Marketing mix of sports complex HAMR
Autoři: Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Stejskalová, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: doporučení; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; služby; sportovní podnik; SWOT analýza; zákazníci; customers; marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; recommendations; service; sports event; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51060

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315349


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet