Název: Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Překlad názvu: The perception of the brand Radegast on the Czech beer market
Autoři: Volný, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doporučení; pivní trh; Radegast; vnímání a řízení značky; výzkum značky; značka; beer market; brand; brand management; brand research; Radegast; recommendations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49372

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203931


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet