Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Vaněk, Petr ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako marketingový a komunikační mix, definován je pojem velká sportovní akce. Druhá část obsahuje představení francouzské značky Peugeot a její české odnože Peugeot ČR. Je zde zmíněna historie nadnárodní společnosti a deskriptivní metodou popsána situace společnosti Peugeot ČR na současném českém trhu. Ve třetí až páté části probíhá analýza komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014. Nejprve jsou vždy vypsány sportovní akce z daného roku, následuje stručné shrnutí všech kampaní automobilky z téhož roku a v posledním bodu jsou velké sportovní akce s kampaněmi společnosti Peugeot ČR porovnány. Závěrečná šestá část práce obsahuje srovnání intenzity jednotlivých kampaní napříč roky 2012 - 2014, srovnání kampaní na základě dalších kritérií a závěrečné doporučení o využití sportovních akcí v komunikační strategii firmy.
Facial Coding jako nástroj neuromarketingového měření emoční odezvy
Picková, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce se věnuje neuromarketingovému výzkumu spotřebitelského chování, přičemž se zaměřuje na jeden konkrétní nástroj, patřící do této skupiny, takzvaný Facial Coding. Úvodní část textu prezentuje teoretické základy, na nichž tato výzkumná technika staví, především psychologii emocí a její východiska, a popisuje šestici základních emocí, jež jsou tímto způsobem měřeny. Dále je v práci představen zakladatel výzkumné metody Facial Coding, Paul Ekman, a jeho studie lidské tváře. Ve třetí části text popisuje moderní podobu Facial Codingu, výhody a nevýhody tohoto nástroje a jeho aplikaci v marketingovém výzkumu, která je ilustrována praktickými příklady.
Ekonomická analýza vlivu fází Měsíce na lidské chování
Klečková, Tereza ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Lelovská, Adriána (oponent)
Měsíc a jeho lunární cyklus je téma, které se ve společnosti objevuje již od pradávna. Ovlivňuje lunární cyklus lidský život včetně jeho ekonomických a sociálních aspektů? Chovají se obyčejní lidé a manažeři velkých korporací jinak, když je Měsíc v úplňku? Mění se spotřebitelské chování? Vzrůstá kriminalita a nehodovost? Lze vědecky ověřit vliv měsíce na lidské chování? Přestože se výše zmíněné téma může zdát poněkud bizarní, rozhodla jsem se ho zpracovat ve své bakalářské práci. Popularizace vědy je totiž v dnešní době velice důležitá a hojně používána například na vedoucích ekonomických fakultách předních univerzit v USA a Velké Británii. Práce se pokouší zodpovědět výše zmíněné otázky a otestovat výše zmíněné souvislosti pomocí ekonometrických metod. Lze se v ní dočíst o Měsíci, mýtech a legendách, které se k němu vážou. Práce představuje několik studií, které se již daným tématem zabývaly dříve, a jejich výsledky. A následně se v ní zanalyzují dostupná data ze třech základních oblastí lidského chování - kriminalita, zdravotnictví a obchod. Výsledky, ke kterým jsem došla, jsou zajímavé a signifikantně potvrzují vliv lunárního cyklu ve dvou ze tří mnou vybraných aspektech lidského chování - zdravotnictví a obchodu.
Natural Gas Consumption and Economic Growth in European Union
Balitskiy, Sergey ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Mikolášek, Jakub (oponent)
"Natural Gas Consumption and Economic Growth in European Union" by Sergey Balitskiy Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zhodnocení vztahu mezi spotřebou zemního plynu a hospodářským růstem v Evropě. Výzkumný vzorek obsahuje data panelové časové řady za období 1997-2011 pro 26 členských států EU (zemí eurozóny). Na základě neoklasického modelu růstu byl vytvořen vzor s více vysvětlujícími proměnnými, včetně tvorby hrubého fixního kapitálu a celkových pracovních sil země. Použitím moderních ekonometrických technik: panelových kointegračních testů a modelu opravy chyb, bylo zjištěno, že existuje dlouhodobý vztah mezi hospodářským růstem, spotřebou zemního plynu, prácí a kapitálem. Kromě toho, bylo zkoumáno, že v krátkém období existuje obousměrná příčinná souvislost mezi spotřebou zemního plynu a hospodářským růstem. Vychází, že příčinná souvislost mezi hospodářským růstem a spotřebou zemního plynu je pozitivní. Na druhé straně, obrácená příčinná souvislost (vztah mezi spotřebou zemního plynu a ekonomickým růstem) se zdá, že je negativní.
The Determinants of International Tourism Demand
Vencovská, Jana ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Fišerová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá určením hlavních faktorů, které ovlivňují poptávku po cestovním ruchu. Dále také hodnotí ekonomické dopady cestovního ruchu a poskytuje přehled možných výkladů termínů "turistika" a "turista" a jejich vývoj. Na základě dostupné literatury objasňuje, co je to poptávka po cestovním ruchu, jak je možné ji měřit a jakými faktory je ovlivňována. Poslední kapitola je věnována ekonometrické analýze faktorů, které mají vliv na mezinárodní poptávku po cestovním ruchu z 38 států světa do České republiky. Měřítkem poptávky byl počet hostů v hromadných ubytovacích zařízeních podle údajů Českého statistického úřadu. Sledováno bylo období let 2000-2012. K analýze byl použit dynamický model, který nám umožnil zhodnotit efekt ústních doporučení mezi turisty a jejich věrnost České republice jako turistickému cíli. K odhadu je použita zobecněná momentová metoda (GMM) podle Arellano-Bonda. Z analýzy vyplynulo, že 31% turistů přijíždí díky předchozí pozitivní zkušenosti, ať už vlastní či doporučující osoby. Výsledky dále ukázaly, že poptávka po cestování do České republiky není příliš závislá na ekonomické situaci země, ze které turisté přijíždějí. Klasifikace JEL A12, C23, L83 Klíčová slova ekonomika turismu, poptávka po cestovním ruchu, Česká republika E-mail autora...
Labour market restrictions and migration flows in the European Union: the case of Belarus, Moldova and Ukraine
Ducháč, Tomáš ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Jurajda, Štěpán (oponent)
Práce má z cíl odhadnout budoucí migrační toky z Ukrajiny, Běloruska a Moldávie do EU. Na základě zkušeností plynoucích z minulých rozšíření EU a ekonometrického modelování využívajícího metody Nejmenších čtverců s Fixními efekty, je vytvořeno několik předpovědí. Ty zachycují očekávaný vývoj migračních toků jak v případě kolapsu restrikcí na trhu práce, tak i při jejich zachování. Z výsledků je patrné, že jsou očekávány umírněné migrační toky, nepředstavující žádné ohrožení stability trhů práce ve členských státech EU. Nárůst migrace v důsledku přístupu k EU bude pravděpodobně krátkodobý, bez významných dlouhodobých dopadů. Největším migračním potenciálem oplývá Ukrajina, a proto bude také nejspíše zdrojem největšího počtu pracovní migrace.
Innovation in small and medium enterprises
Ehrenberger, Marek ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Hausenblas, Václav (oponent)
Tato práce poskytuje vhled do faktorů ovlivňujících inovační aktivitu malých a středních podniků (MSP) v České republice. Její klíčovou součástí je analýza provedeného dotazníkového šetření mezi více než tisícem českých MSP. Pomocí modelu inovací jsou identifikovány hlavní faktory, které je ovlivňují. Vlastní výzkum a vývoj je vyhodnocen jako hlavní zdroj inovací. Mezi další důležité faktory ovlivňující inovace patří investice do technologií, zlepšování kvality produktů a služeb nebo přítomnost na zahraničních trzích. Bariéry inovacím a negativní vnější vlivy, tak jak je vnímají firmy, nepředstavují dle závěrů modelu skutečné překážky inovačním aktivitám. Klíčová slova: MSP, inovace, podnikání, malé a střední podnikání E-mail autora: marek.ehrenberger@gmail.com E-mail konzultanta: strielkowski@fsv.cuni.cz
Corruption and growth in developing countries
Lacroix, Jean ; Cahlík, Tomáš (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Corruption is morally condemnable but what about its economical effect on the efficiency of on economy? Different transmission channels positively and negatively correlated with growth exist. The aim of this work is to catch the overall reality behind this impressively high number of transmission channels. Another task is to show the concrete consequences of corruption on a little economy like Haïti and what could be the consequences of the weaknesses induced by corruption. A presentation of the theoretical background is described together with the particularities of corruption in developing countries. A case study on Haïti, its infrastructure and the impact of corruption after the earthquake of 2010 will illustrate the theory. Last but not least, we present a model, where we analyze corruption as a determinant of growth in developing countries using data of 2011.
Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy
Nguyen, Quyen ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy pojednává o možnostech marketingu v oblasti cestovního ruchu, konkrétně marketingu měst. Po definici pojmu marketingu cestovního ruchu následuje popis marketingových nástrojů podle marketingového mixu, přičemž je kladen důraz na možnosti marketingové komunikace. Práce obsahuje konkrétní popis a analýzu jednotlivých nástrojů, pomocí kterých jsou řízeny komunikace měst. Další části tvoří deskripce a analýza marketingových aktivit dvou evropských měst - Madridu a Prahy. Cílem byla komparace propagačních aktivit měst - jak v rámci informačních center, tak i prostřednictvím outdoorové propagace, internetové propagace a public relations. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.