Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů
Velíšková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení, jak co nejefektivněji využívat tři vybrané sociální sítě - Facebook, Instagram a YouTube, pro dva vybrané kluby z české hokejové nejvyšší soutěže. Metody: V práci byla využita metoda popisné analýzy sociálních sítí, konkrétně Facebooku, Instagramu a YouTubu. Dále bylo využito elektronického dotazníku prostřednictvím Survio.com. Výsledky: Na základě provedené analýzy sociálních sítí a vyhodnoceného elektronického dotazníku zaměřeného na spokojenost fanoušků s fungováním klubů na sociálních sítích bylo zjištěno, že většina fanoušků je s přístupem klubů a zveřejňovaným obsahem spokojena a žádné velké problémy nebyly z jejich strany detekovány. I přesto je zde prostor pro zdokonalení, a proto byly vytvořeny návrhy na doporučení ke zlepšení využívání sociálních sítí. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová analýza, lední hokej, Tipsport Extraliga, fanoušci
Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Houdková, Romana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen
Macejková, Deana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Názov práce: Nástroje Public Relations hokejového klubu HKM Zvolen Ciele práce: Cieľom práce je analýza a zhodnotenie nástrojov a aktivít public relations, ktoré hokejový klub HKM Zvolen vytvára a smeruje na cieľovú skupinu fanúšikov. Na základe uskutočnenej analýzy budú následne navrhnuté možnosti ďalšej efektívnej komunikácie s fanúšikmi, ktorých uplatnenie by prispelo k zlepšeniu mena organizácie, k zvýšeniu popularity v kruhoch verejnosti a predovšetkým k rozšíreniu základne fanúšikov, a tak k zvýšeniu návštevnosti domácich stretnutí. Metódy: Pre dosiahnutie cieľa práce bola ako výskumná metóda zvolená prípadová štúdia. K zberu potrebných dát využíva práca metódu analýzy textov a dokumentov, a tiež kvalitatívny dotazník, na základe ktorých mohol byť zostavený súhrn nástrojov a aktivít PR klubu voči základni fanúšikov v sezóne 2013/2014. K prehĺbeniu zistených informácií a získaniu podrobnejších údajov, ktoré za normálnych okolností nie sú dostupné verejnosti, napomohla spolupráca s vedením športového tímu realizovaná metódou neformálnych rozhovorov. Výsledky: Výsledkom práce je vypracovaná analýza a súhrnný prehľad PR komunikácie hokejového klubu HKM Zvolen s jeho fanúšikmi v sezóne 2013/2014. Na základe zistení bol zhotovený fan relations plán pre základnú časť nadchádzajúcej sezóny 2014/2015,...
Stalking celebrit
Kolínská, Viktorie ; Podaná, Zuzana (vedoucí práce) ; Krulichová, Eva (oponent)
Jak říká Meloy (1998: 4) "Stalking je staré chování, ale nový zločin." Postmoderní společnost, vyvíjecí se nejen v reálném prostředí, ale i v multimediálním kyber-prostoru, navíc nabízí mnohem více prostředků a směrů, v nichž se může realizovat. Bakalářská práce je zaměřena na specifický typu stalkingu, kdy oběťmi pronásledování jsou celebrity, tzv. stalking celebrit. Odborné výzkumy týkající se stalkingu většinou souvisí s domácím násilím, pracovním prostředím či různými druhy šikany. Ale stalking celebrit je známý především jen z konkrétních případů jednotlivých hlavně zahraničních celebrit, v první řadě prezentovaných jako další kuriózní články v bulvárním tisku. Ve své práci proto analyzuji společné formy a souvislosti stalkingu celebrit na základě 5 kvalitativních rozhovorů právě s oběťmi ze světa celebrit. Pokouším se odhalit vztah dotazovaných osobností k jejich fanouškům se zaměřením na zlomový okamžik proměny fanouška v pronásledovatele. Dále uvádím projevy stalkingu celebrit v porovnání s "běžným stalkingem". A Taktéž zkoumám reakce obětí na pronásledování a vliv medií na jednotlivé případy. Klíčová slova: Stalking celebrit, nebezpečné pronásledování, celebrity, media, fanoušci
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Marketingová komunikace SK Slavia Praha
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace SK Slavia Praha Cíle Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace klubu SK Slavia Praha s fanoušky. Její celkové zhodnocení a následné podání návrhů na její zlepšení. Metody: V této práci byly užity kvalitativní metody. Jednalo se o analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Následně o provedení strukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení klubu a polo strukturovaných rozhovorů s třemi fanoušky klub. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že klub nevyužívá všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl a některé nástroje nevyužívá v současné chvíli vůbec. Výsledkem práce je návrh možných zlepšení, která by zlepšila celkovou marketingovou komunikaci mezi klubem a fanoušky. Klíčová slova: Komunikační mix, fotbal, fanoušci, public relations
"Jeden za všechny a všichni za jednoho, ale musí to dávat smysl" Etnografie fanoušků mažoretkového sportu
Soukup, Anna ; Halbich, Marek (vedoucí práce) ; Ezzeddine, Petra (oponent)
Mažoretkový sport je sportovním odvětvím se specifickým fanouškovským zázemím. Fanouškovská komunita je převážně tvořena rodiči a podporujícími přáteli sportujících dětí. Tento sport představuje významné socializační prostředí pro sportující děti i jejich rodiče a přátele - fanoušky. Sociální status a role fanoušků v komunitě jsou podmíněny symbolickým kapitálem v podobě zkušeností a vědění "jak na to". V tréninkovém i v soutěžním období vzniká ve skupině sledovaných fanoušků proměnlivá hierarchie, která poskytuje členům komunity střídavě dominantní a subordinované postavení. Obměna na pomyslné roli "vůdce" ve fanouškovské societě přináší četné emoce a zpravidla krátkodobé konflikty v sociálních interakcích. V jiných situacích se hierarchie nevytváří a členové skupiny se vnímají rovnocenně a podporují se navzájem v dosažení společného cíle. Výzkumnice byla vystavena působení jí známého sportovního prostředí, emocí a napětí v něm a oddělila svoje osobní vjemy, postoje a předsudky s cílem korektní reflexivity ve výzkumu. Etnografický výzkum sportovní skupiny, respektive jejího fanouškovského zázemí, umožnil detailnější vhled do světa hierarchie, emocí a napětí sociálních vazeb fanoušků tohoto sportu při zachování etického přístupu. Klíčová slova: fanoušci, hierarchie, emoce, konflikt, socializace,...
Mediální obraz fanouškovské kultury na stadionech Gambrinus ligy v sezóně 2013/2014
Michovský, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je popsat mediální obraz fanouškovské kultury na českých fotbalových stadionech v sezoně 2013/2014. Právě v tomto ročníku Gambrinus ligy totiž na tribunách došlo k několika událostem, které obrátily pozornost médií, fotbalové asociace i široké veřejnosti k problematice chuligánství. Šlo především o výtržnosti v poločase utkání 21. kola mezi Baníkem Ostrava a Spartou Praha. Po něm se Fotbalová asociace České republiky rozhodla důsledně dodržovat všechna bezpečností opatření a rozhodčím nařídila přerušovat zápasy i v momentě, kdy část hlediště začne vulgárně skandovat nebo rozvíjet vulgární, rasistické či jinak urážející transparenty. Tento postoj však rozezlil i dosud spíše pasivní diváky a napětí na stadionech naopak eskalovalo. Výsledkem toho byly další tři výrazné aféry, kterým se tato práce bude věnovat: fanouškovské nepokoje při pražském derby mezi Spartou a Slavií, utkání Sparty v Teplicích a finále Poháru České pošty. Zkoumanými médii budou Mladá fronta DNES, jakožto nejčtenější seriozní deník u nás, a Sport, jediný tuzemský ryze sportovní deník. Výzkum bude omezen i časově, a to vždy na období začínající pět dnů před datem daného utkání a končící dva týdny po něm.
Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza
Chování fotbalových fanoušků-mediální obraz a jeho protipóly
Fiala, Tomáš ; Záruba, Robert (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Práce pojednává o vývoji fotbalových fanoušků pod vlivem médií. Přibližuje, jaké faktory ovlivňují chování fanouška na stadionu i mimo něj a jaké důsledky má jejich činnost. Text vychází z metody zkoumání procesů a interakcí. Základními informačními zdroji jsou kromě letitého pozorování autora a odborné literatury také rozhovory s osobnostmi fotbalové veřejnosti. Mezi ně patří sportovní novináři, funkcionáři klubů a samotní fanoušci. Práce je rozdělena na dvě části. První poskytuje teoretický základ, který popisuje vývoj fotbalových fanoušků po sametové revoluci, nemediální vlivy na chování, a posléze možné důsledky jejich interakcí. Druhá část vychází především z rozhovorů a snaží se odpovědět na výzkumnou otázku, zda média hrají zásadní roli ve vývoji a chování fotbalových fanoušků. V konečném hodnocení autor na základě svých poznatků, kromě jejího zodpovězení, nabídne možnosti dalšího vývoje s teorií, jaké faktory mohou k budoucímu chování fanoušků dále přispět. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.