Název:
Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Překlad názvu:
Communication FC Vysočina Jihlava with sports fans
Autoři:
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýzaThesis title: Communication FC Vysočina Jihlava with sports fans The new conception considering communication policy between FC Vysočina Jihlava plc and sports fans in a case of promotion to the first league is fundamental goal of this thesis. This concept is supposed to lead to improvement in the field of communication with sports fans. Complementary assignment is the analysis and evaluation of current situation in communication with fans. This relation is one of the crucial points of sports club management. The examination of current state of affairs is based not only on SWOT analysis, but also on results of marketing research. This research is another complementary task of this thesis. Keywords: FC Vysočina Jihlava, a.s, fans, communication, marketing, market research, SWOT analysis
Klíčová slova:
a.s; fanoušci; FC Vysočina Jihlava; komunikace; marketing; marketingový výzkum; SWOT analýza; a.s; communication; fans; FC Vysočina Jihlava; market research; marketing; SWOT analysis