Název: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Překlad názvu: Marketing communication of the club TJ JM Pedro Perez Chodov toward the fans
Autoři: Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fanoušci; Florbal; marketingová komunikace; osobní dotazování; písemné dotazování; situační analýza; TJ JM Pedro Perez Chodov; fans; Floorball; marketing communication; personal interview; situation analysis; TJ JM Pedro Perez Chodov; written interview

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53798

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-474638


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet