Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace SK Slavia Praha
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace SK Slavia Praha Cíle Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace klubu SK Slavia Praha s fanoušky. Její celkové zhodnocení a následné podání návrhů na její zlepšení. Metody: V této práci byly užity kvalitativní metody. Jednalo se o analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Následně o provedení strukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení klubu a polo strukturovaných rozhovorů s třemi fanoušky klub. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že klub nevyužívá všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl a některé nástroje nevyužívá v současné chvíli vůbec. Výsledkem práce je návrh možných zlepšení, která by zlepšila celkovou marketingovou komunikaci mezi klubem a fanoušky. Klíčová slova: Komunikační mix, fotbal, fanoušci, public relations
Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet Cíl: Hlavním cílem této práce je navržení marketingové komunikace, která společnosti Sazkabet napomůže k udržení stávajících zákazníků a zároveň k oslovení nových, kteří spadají do její cílové skupiny. Metody: V práci byly použity kvalitativní metody. Konkrétně se jednalo o tři polostrukturované rozhovory se zaměstnanci sázkové kanceláře Sazkabet, kteří se věnují jednotlivým marketingovým nástrojům. Stejně tak byla provedena analýza textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Výsledky práce: Při analýze bylo zjištěno, že sázková kancelář Sazkabet nevyužívá všechny marketingové nástroje tak efektivně, jak by mohla. Společnosti jsou navrženy konkrétní vylepšení v reklamě, podpoře prodeje, digitálním marketingu, influencer marketingu a sponzoringu. Stejně tak je sázkové kanceláři navržen plán využití jednotlivých nástrojů na rok 2021 Klíčová slova: Marketingový mix, kurzové sázky, hazardní hry, Sazka a.s.
Marketingová komunikace SK Slavia Praha
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace SK Slavia Praha Cíle Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace klubu SK Slavia Praha s fanoušky. Její celkové zhodnocení a následné podání návrhů na její zlepšení. Metody: V této práci byly užity kvalitativní metody. Jednalo se o analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Následně o provedení strukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení klubu a polo strukturovaných rozhovorů s třemi fanoušky klub. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že klub nevyužívá všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl a některé nástroje nevyužívá v současné chvíli vůbec. Výsledkem práce je návrh možných zlepšení, která by zlepšila celkovou marketingovou komunikaci mezi klubem a fanoušky. Klíčová slova: Komunikační mix, fotbal, fanoušci, public relations

Viz též: podobná jména autorů
7 Hančl, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.