|
Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů
Velíšková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení, jak co nejefektivněji využívat tři vybrané sociální sítě - Facebook, Instagram a YouTube, pro dva vybrané kluby z české hokejové nejvyšší soutěže. Metody: V práci byla využita metoda popisné analýzy sociálních sítí, konkrétně Facebooku, Instagramu a YouTubu. Dále bylo využito elektronického dotazníku prostřednictvím Survio.com. Výsledky: Na základě provedené analýzy sociálních sítí a vyhodnoceného elektronického dotazníku zaměřeného na spokojenost fanoušků s fungováním klubů na sociálních sítích bylo zjištěno, že většina fanoušků je s přístupem klubů a zveřejňovaným obsahem spokojena a žádné velké problémy nebyly z jejich strany detekovány. I přesto je zde prostor pro zdokonalení, a proto byly vytvořeny návrhy na doporučení ke zlepšení využívání sociálních sítí. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová analýza, lední hokej, Tipsport Extraliga, fanoušci
|