| |
|
Marketingová strategie společnosti ZDT spol. s r.o.
Pikula, Michal ; Pořízek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost Zemědělská a dopravní technika spol. s.r.o. Na základě teoretických poznatků, analýzy současného stavu firmy a dotazníkového šetření je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k posílení pozice na tuzemském trhu, získání nových odbytišť a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
|
|
Marketingová strategie podniku
Macková, Monika ; Přikryl, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí marketingové strategie pro podnik Cukrárna, café U Anděla, se sídlem ve Strážnici. V první části, která se zabývá teorií, jsou definovány pojmy, které se týkají marketingu. V druhé části mé práce jsem provedla analýzu současné situace podniku a průzkum očekávání zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Ze získaných výsledků jsem následně navrhla zlepšení v těch místech, které vyšly jako nedostačující.
|
|
Návrh marketingového mixu
Mančíková, Jana ; Bačíková, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu prodejny, která se zaměřuje na oblast lokálních farmářských potravin a zdravé výživy. Práce tvoří teoretickou terminologii a návrhy řešení ke zlepšení současné situace vyplývající z analýzy problematiky současného stavu.
|
|
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik
Bendová, Martina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku Porsche Brno, který se zabývá zejména prodejem nových a ojetých automobilů a jejich servisem. Zaměřuje se na marketingové činnosti podniku a jejich vliv na postavení podniku na trhu. Z provedených analýz jsou vyvozené závěry a následně navrženy návrhy na zlepšení.
|
| |
| |
| |
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
|
|
Analýza podnikového okolí
Junková, Šarlota ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza podnikového okolí Vinotéky u Mouřenína, která se zabývá dovozem, prodejem a servírováním českých, italských a francouzských vín, cognaců a delikates. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Pro analýzu makrookolí podniku je použita PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Na závěr je zhodnoceno vnější a vnitřní okolí podniku pomocí SWOT analýzy. Hlavním cílem této práce je zhodnocení faktorů, které podnik nejvíce ovlivňují.
|