Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín
Opová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....
Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Světelská, Denisa ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů" se zabývá kvalitativní analýzou vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. Z teoretického hlediska pokrývá vysvětlení pojmu brand a zabývá se také modely, které jsou využívány při tvorbě značek a brandingu. Zaměřuje se také na značkové komunity, jejich specifika a jejich přínos pro značky. Následně je detailně specifikován CrossFit, historie vzniku značky a další náležitosti, které CrossFit prezentuje. Jedná se zejména o prostředí tělocvičen a specifický tréninkový režim. Nastíněny jsou také dostupné analýzy komunikace dané značky. Součástí teoretického pozadí je i přiblížení CrossFitové komunity z dosavadních analýz. Díky polostrukturovaným rozhovorům na téma komunikace brandu, konkurenčním výhodám a odlišnostem oproti jiným sportům a CrossFitové komunity, která je nedílnou součástí značky, byly rozklíčovány využívané dimenze brandingu. Díky zkušenostem jedinců se značkou se práce snaží určit faktory, které přispívají k úspěchu značky na sportovním poli a zároveň jakým způsobem značka působí na samotné jedince. Pozornost je tak věnována i vlivu značky na psychiku jedince a jeho život jako celek. Z rozhovorů vyplývá, že značka velmi intenzivně pracuje jak se značkovou...
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the brand development of a company providing online tests and courses for high school students called Confused. In the theoretical part, relevant frameworks and concepts are defined in relation to the development of the brand. The analytical part describes the company, brand, influences on the brand from the market environment and how the brand is being perceived. The proposal part recommends, describes and evaluates changes fulfilling the goal of the thesis and developing the brand.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Matušová, Anna ; Andrýsková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na strategický rozvoj značky plaveckého klubu Kometa Brno. Po představení teoretických konceptů, které budou poskytovat základ pro následující analýzu, bude provedena podrobná analýza aktuální situace klubu z různých perspektiv, včetně analýzy trhu, konkurence a současných zákazníků. Z této části analýzy bude vycházet analýza značky pomocí modelu Ko Floora, což umožní hlubší porozumění silných a slabých stránek značky. V návrhové části se práce primárně zaměří na ujednocení prvků značky a způsobu komunikace, s cílem posílit povědomí o značce a upevnit její pozici na trhu. Tímto způsobem se diplomová práce snaží přispět k dlouhodobému strategickému rozvoji plaveckého klubu Kometa Brno.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rámce strategického rozvoje značky pro novou řadu produktů brněnské firmy Grig a.s. uváděnou na český trh. Firma se plánuje zaměřit na novou cílovou skupinu, pro jejíž oslovení není stávající značka vhodná. Potřebuje tedy vytvořit rámec strategického rozvoje značky, který připraví vhodné podmínky pro úspěšnou realizaci plánu. Teoretická část představuje odpovídající teoretická východiska, analytická část přináší výzkum a analýzy potřebné pro samotný návrh rámce strategického rozvoje značky, který je realizován v rámci návrhové části práce.
Proposal for strategic brand development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this diploma thesis, the significance of brand development within home staging industry is analyzed for Prostěvize company which operates in this sphere, with aim at gaining market position. The thesis acknowledges the significant role staging plays to boost property value, emphasizing how competitive real estate is. It outlines ways of improving Prostěvize’s brand awareness alongside some leading American firms in this area. The topic of the thesis evaluates a complete analysis where Prostěvize is compared with established U.S staging service providers. This involves a study of their strategies, operational approaches, and positioning in the market and importantly, their brand. However, the main intention is to advance actionable insights and creative ideas that can be adopted in order improve Prostěvize’s market footprint and brand.
Brand name, jeho tvorba a oceňování
Hudcová, Lucia ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky na základe súvisiacich teoretických východísk. Taktiež je práca zameraná na rolu brandu vo formulácii marketingových stratégií. V praktickej časti je vykonaná analýza súčasného stavu v ČR a analýza brandu konkrétnej spoločnosti NetWings solutions s.r.o. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť vybranej spoločnosti ďalšie postupy v procese udržania a ocenenia brandu na základe vykonaných analýz.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Danielová, Kamila ; Ing.Žaneta Homoláčová (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti banky prostřednictvím rozvoje její značky. Stávající situace firmy je rozebrána dle teoretických poznatků a metodiky Ko Floora. Následně je firma porovnána s vybranými konkurenty. Na základě porovnání a provedení dalších analýz jsou pro firmu stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.