Název: Rozvoj značky malého podniku
Překlad názvu: Brand development of small company
Autoři: Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brand; brand development; brand identity; brand perception; brand purpose; competition; customers; identita značky; konkurence; poslání značky; rozvoj značky; vnímání značky; značka; zákazníci

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248334

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619899


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet