Název: Návrh strategického rozvoje značky
Překlad názvu: Proposal for strategic brand development
Autoři: Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand; brand development; brand experience; brand identity; brand management; brand perception; branding; foreign companies; home staging; branding; home staging; identita značky; kontakt se značkou; rozvoj značky; vnímání značky; zahraniční společnosti; Značka; řízení značky

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246374

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet