Název: Návrh rámce strategického rozvoje značky
Překlad názvu: Proposal for Framework of Strategic Brand Development
Autoři: Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: architektura značky; branding; identita značky; marketing; návrh nové značky; positioning; vstup na český trh; značka; brand; brand architecture; brand identity; branding; designing a new brand; entering the Czech market; marketing; positioning

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246371

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617832


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet