Název:
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Překlad názvu:
Proposal for Framework of Strategic Brand Development
Autoři:
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem rámce strategického rozvoje značky pro novou řadu produktů brněnské firmy Grig a.s. uváděnou na český trh. Firma se plánuje zaměřit na novou cílovou skupinu, pro jejíž oslovení není stávající značka vhodná. Potřebuje tedy vytvořit rámec strategického rozvoje značky, který připraví vhodné podmínky pro úspěšnou realizaci plánu. Teoretická část představuje odpovídající teoretická východiska, analytická část přináší výzkum a analýzy potřebné pro samotný návrh rámce strategického rozvoje značky, který je realizován v rámci návrhové části práce.
This diploma thesis is focused on a proposal of strategic brand development framework for a new product line entering the Czech market by Brno-based company Grig a.s. The company plans to target a new customer segment for which the existing brand is not suitable. It therefore needs to create a strategic brand development framework that will prepare the right conditions for the successful implementation of the plan. The theoretical part presents the relevant theoretical background, the analytical part presents the research and analysis needed for the actual proposal of the strategic brand development framework, which is included in the proposal part of the thesis.
Klíčová slova:
architektura značky; branding; identita značky; marketing; návrh nové značky; positioning; vstup na český trh; značka; brand; brand architecture; brand identity; branding; designing a new brand; entering the Czech market; marketing; positioning
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246371