Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,624 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Burešová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace a následná realizace ve vybrané společnosti, která doposud marketingu nevěnovala pozornost. Tyto realizované návrhy budu následně měřit a na základě výsledků dále zefektivňovat. Cílem těchto návrhů je primárně dosáhnout toho, aby navržená marketingová komunikace generovala společnosti poptávky a tvořila podporu pro obchodní aktivity. Sekundárním cílem je rozšiřování povědomí o vybrané společnosti a budování databáze firmy.
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Fialová, Karolína ; Uhlířová, Marika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti, která se zabývá zemědělskou výrobou. Marketingová komunikace ve společnosti není značně prosperující, proto na základě tohoto nedostatku analyzuji marketingovou komunikaci, pozornost budu klást i na reklamu a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu. V závěru této práce budou navrhnuta určitá řešení, která by vedla k navázání bližšího vztahu se zákazníky a s veřejností obce.
Využití influencerů v destinačním marketingu
BURIÁNKOVÁ, Anna
Bakalářská práce se zaměřuje na využití influencerů jako klíčového prvku v marketingu destinace Vltavotýnsko. Teoretická část práce se zabývá oblastmi cestovního ruchu, sociálních sítí a témat souvisejících s influencer marketingem. Praktická část se opírá o analýzu dat získaných pomocí pozorování, řízených rozhovorů a focus group. Na základě těchto poznatků jsou vypracována doporučení pro spolupráci s regionálními influencery, která mohou destinaci posílit při navazování kontaktů s těmito osobnostmi na sociálních sítích.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti s chovatelskými potřebami. Ve společnosti je marketingová komunikace značně zanedbána. V této práci bude analyzována velká část marketingové komunikace, větší pozornost bude však věnována reklamě a osobnímu prodeji, jelikož tvoří podstatnou část komunikačního mixu. V závěru práce budou navrhnuta zlepšení, která by měla vést ke zvýšení počtu prodejů, především díky navýšení spokojenosti a loajality stálých zákazníků a zvýšení počtu zákazníků nových.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Návrh marketingového plánu
Soukupová, Hana ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového mixu a marketingové analýzy a výzkumu. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu marketingového mixu ve společnosti. Na základě výsledků analytické části jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná společnost potýká.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti
Oulehla, Michaela ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření návrhu marketingových aktivit pro kavárnu a bar Limbo v Brně, který by měl vést ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti, a následně ke zvýšení povědomí ve společnosti, popřípadě k nárůstu počtu nových zákazníků. Díky výše zmíněným důvodům je nejobsáhlejší část návrhů věnována marketingové komunikaci. Návrh vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části, a především z vhodné analýzy současného stavu v části druhé.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,624 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.