Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu staveb
Jedličková, Lucie ; Simová, Josefína (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Zúbková, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Disertační práce s názvem Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby se zabývá možností zefektivnění marketingových činností v rámci přípravy stavby. Hlavním cílem práce je na základě analýzy současného stavu využití marketingových činností z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby, navrhnout metodiku tvorby ukazatele vhodného pro posouzení efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. Efektivnost je posuzována z pohledu vybraných subjektů působících na českém stavebním trhu – dodavatele stavby a uživatele stavby.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.
Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu staveb
Sychrová, Lucie ; Simová, Josefína (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Zúbková, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce s názvem "Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby" se zabývá možností zefektivnění marketingové činnosti v rámci přípravy stavby. Hlavním cílem práce je, na základě analýzy současného stavu využití marketingových činností z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby, navrhnout metodiku tvorby ukazatele vhodného pro posouzení efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. V teoretické části práce je vypracován přehled o současném stavu poznání v oblastech týkajících se efektivnosti, marketingu, životního cyklu produktu a stavebnictví. V rámci praktické části práce je zjišťováno, jaké marketingové činnosti a kritéria efektivnosti jsou využívány v přípravné fázi životního cyklu stavby. Dále jsou shrnuty poznatky o vztahu k využívání jednotlivých prvků marketingových činností a kritérií efektivnosti z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby. Následně je zhodnocena dosahovaná finanční efektivnost stavebních podniků a posuzována její vazba na vztah k marketingovým činnostem. Pro komplexní zhodnocení jsou využity též výsledky analýzy vybraných finančních ukazatelů. Na základě získaných poznatků je navržen metodický ukazatel pro posuzování efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. V závěru práce jsou zhodnoceny a posouzeny bariéry a příležitosti pro aplikaci metodiky tvorby a využití ukazatele v praxi.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.
Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu staveb
Jedličková, Lucie ; Simová, Josefína (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Zúbková, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Disertační práce s názvem Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby se zabývá možností zefektivnění marketingových činností v rámci přípravy stavby. Hlavním cílem práce je na základě analýzy současného stavu využití marketingových činností z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby, navrhnout metodiku tvorby ukazatele vhodného pro posouzení efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. Efektivnost je posuzována z pohledu vybraných subjektů působících na českém stavebním trhu – dodavatele stavby a uživatele stavby.
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Analýza dopadů Společného regionálního operačního programu (SROP) na rozvoj cestovního ruchu v krajích České republiky
Stávková, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout metodiku hodnocení dopadů programu SROP na rozvoj cestovního ruchu v krajích ČR a dle zvolené metodiky hodnocení provést. Práce se skládá ze tří částí. V první části je přiblížena základní struktura programu, implementační struktura a stručný postup administrace projektů. Ve druhé části práce jsou prostřednictvím charakteristiky podpořených projektů přiblíženy jednotlivé priority programu SROP; zejména priorita 4 ? Rozvoj cestovního ruchu. Ve třetí části je navržena metodika a na jejím základě následně provedena analýza dopadů programu SROP na rozvoj cestovního ruchu v krajích ČR. Nedílnou část práce přestavují přílohy, které obsahují např. seznam použitých zkratek, definice často používaných pojmů, seznam a definice monitorovacích ukazatelů využitých při analýze efektivnosti programu a fotodokumentaci podpořených projektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.