Název:
Výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Customers satisfaction research
Autoři:
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
The diploma thesis is focused on customers satisfaction research with provided services. The goal is to find out, evaluate and determine of such steps, which will bring increasing of satisfaction in future. The theoretical part focuses on the explanation of concepts, problems in marketing research and marketing of services. The second part includes questionnaires and data evaluation procedures.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; komunikace; marketing; marketingová komunikace; služba; služba zákazníkům; spokojenost; trh; výzkum; výzkum trhu; zákazník; communication; consumer behaviour; customer; field service; market; market research; marketing; marketing communication; research; satisfaction; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1785