Název: Výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Customers satisfaction research
Autoři: Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; komunikace; marketing; marketingová komunikace; služba; služba zákazníkům; spokojenost; trh; výzkum; výzkum trhu; zákazník; communication; consumer behaviour; customer; field service; market; market research; marketing; marketing communication; research; satisfaction; service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1785

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-613460


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-02.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet