Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti
Oulehla, Michaela ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření návrhu marketingových aktivit pro kavárnu a bar Limbo v Brně, který by měl vést ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti, a následně ke zvýšení povědomí ve společnosti, popřípadě k nárůstu počtu nových zákazníků. Díky výše zmíněným důvodům je nejobsáhlejší část návrhů věnována marketingové komunikaci. Návrh vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části, a především z vhodné analýzy současného stavu v části druhé.
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Spáčilová, Natálie ; Oulehla, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracována pro podnik MIL club, jejímž cílem je doplnění marketingové komunikace o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současné marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Na základě souhrnu analýz jsou navržena opatření k navýšení počtu nových zákazníků a ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků stálých.
Podnikatelský záměr na založení cukrárny
Oulehla, Michaela ; Navrátilová, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro podnikatelský záměr založení podniku v centru města Brna zabývající se prodejem cupcakes a mraženého jogurtu. Návrh podnikatelského plánu vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části a z analýz vnitřního i vnějšího prostředí podniku včetně marketingového průzkumu. Cílem práce je mimo jiné i ekonomické zhodnocení a posouzení reálnosti záměru.
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Spáčilová, Natálie ; Oulehla, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracována pro podnik MIL club, jejímž cílem je doplnění marketingové komunikace o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současné marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Na základě souhrnu analýz jsou navržena opatření k navýšení počtu nových zákazníků a ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků stálých.
Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti
Oulehla, Michaela ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření návrhu marketingových aktivit pro kavárnu a bar Limbo v Brně, který by měl vést ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti, a následně ke zvýšení povědomí ve společnosti, popřípadě k nárůstu počtu nových zákazníků. Díky výše zmíněným důvodům je nejobsáhlejší část návrhů věnována marketingové komunikaci. Návrh vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části, a především z vhodné analýzy současného stavu v části druhé.
Podnikatelský záměr na založení cukrárny
Oulehla, Michaela ; Navrátilová, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro podnikatelský záměr založení podniku v centru města Brna zabývající se prodejem cupcakes a mraženého jogurtu. Návrh podnikatelského plánu vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části a z analýz vnitřního i vnějšího prostředí podniku včetně marketingového průzkumu. Cílem práce je mimo jiné i ekonomické zhodnocení a posouzení reálnosti záměru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.