Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza on-line komunikace značky Bagind
Pavelková, Kateřina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza online komunikace značky Bagind" popisuje a analyzuje komunikaci značky v online prostředí. Vzhledem k stále navyšujícímu se počtu uživatelů internetu se online komunikace stává stále důležitější. První část práce se zabývá popisem komunikačního mixu, online komunikací a jejím specifikům, a také významu public relations v komunikaci organizací. Druhá část práce je zaměřena na představení značky Bagind, její cílové skupiny a stručnou analýzu online komunikace dvou hlavních konkurentů. Poslední část práce obsahuje popis online kanálů a nástrojů využívaných značkou Bagind a obsahovou analýzu zkoumající vybraný obsah. Součástí této části je i kapitola s návrhy na zlepšení online komunikace značky. Závěr práce shrnuje výsledky provedené analýzy a navržená doporučení.
On-line marketing communication
Kollár, Jan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on marketing communication of EXE Jeans shop which is a retail store with many branches over Czech Republic. In the first part, there will be covered and explained theoretical foundations which are closely connected to the topic that I am working on and the second, practical part furthermore includes analysis of the current state in the selected company, its environment, and possible improvements in recommendations part which are the main objective.
Sales Promotion and Advertising of a Specific Company Respecting the Reactions of Consumers
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focusing on the online marketing communication of the company Cyklospeciality s.r.o. The thesis is based on the information described in the theoretical part. The analytical part examines the issue of gender of consumers in the marketing communication of the selected company, which is followed by analysis of competition and questionnaire research. Based on the obtained results, changes are suggested to adjust the online communication mix.
Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí
Straková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření opatření a koncepce marketingové komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí, jež povedou k jejímu zlepšení. Metody: V této bakalářské práci byly využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se třemi vybranými fanoušky. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace bylo zjištěno, že klub nevyužívá vzhledem ke svým možnostem komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl. Výsledkem této práce je koncepce možných zlepšení, které byly do marketingové komunikace klubu zapojovány již během tvoření samotné koncepce. Šlo především o zkvalitnění komunikace klubu s jeho fanoušky na jednotlivých profilech na sociálních sítích, webových stránkách nebo v přímé komunikaci. Pro udržení pozitivního vývoje změn je důležité, aby v klubu fungoval určený pracovník, který bude v této oblasti aktivně pracovat. Tyto návrhy vedly ke zlepšení komunikace mezi klubem a jeho fanoušky. Klíčová slova: komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relations
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Sociální sítě jako nástroj politického marketingu: analýza českých politických stran
Rumiantceva, Iuliia ; Císař, Ondřej (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Bakalářské práce se zabývá otázkou užívání sociálních sítích jako nástroje politického marketingu. Cílem této práce je analýza sociálních sítí v rámci politického marketingu českých politických stran a následně vytvoření obrazu využití politického marketingu na sociálních sítích v číslech. Jde o porovnání komunikace na sociálních sítích u různých českých politických stran. Práce je zaměřená na komunikaci českých politických stran na sociálních sítích v letech 2016-2019. V rámci této práce jsem se zabývala analýzou sociálních sítí vybraných českých politických stran; jsou to ANO, KSČM, ČSSD, SPD, Piráti, ODS, TOP 09 a STAN. Sběr dat probíhal pomoci webové stránky Zoomshpere.com. Je to web, který analyzuje sociální sítě a jednotlivé stránky na sociálních sítích. Je to nástroj pro správu, analýzu, monitoring i customer care na sociálních sítí. Hlavním závěrem práce je, že české politické strany následují mezinárodní trendy v otázkách politické propagace, komunikace a reprezentace. Komunikace českých politických stran na sociálních sítích se v průběhu let vyvíjí a strany jsou s každém rokem více aktivní.
Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus Cíle: Cílem diplomové práce je zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Na základě získaných poznatků poté navrhnout úpravy k zefektivnění již zavedených činností v oblasti marketingové komunikace a zároveň představit nová opatření a možnosti, které by měly přispět k využití potenciálu a dalšímu rozvoji sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Metody: Pro analýzu marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně polostrukturované interview s majitelem obchodu, obchodní manažerkou a správcem e-shopu. Dále byly analyzovány vybrané interní dokumenty a statistiky (Heureka, SEO test, Facebook, obchodní výsledky). Zvolené metody byly doplněny osobním zúčastněném pozorováním, neboť je autor od září 2016 v pravidelné přímé konfrontaci s aktuálním děním. Metody poskytly autorovi dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové komunikace kamenné prodejny a e-shopu odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují s kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit nedostatky a nalézt možné směry pro zlepšení oblasti marketingové komunikace kamenného obchodu a...
Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL
Kohout, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu vytvořit souhrn doporučení pro webovou prezentaci sportovního klubu na základě hodnocení webových stránek stávajících, ale také na základě požadavků, doporučení a očekávání návštěvníků stránek. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je obsahová analýza internetových stránek, které bylo podrobeno 12 internetových stránek klubů KNBL. Druhou metodou je Focus Group, které se zúčastnilo vybraných 8 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že webová prezentace klubů KNBL je na vysoké úrovni. Z výsledků vyplývá, že očekávání a požadavky návštěvníků se v určitých oblastech nepotkávají s realitou na samotných webových stránkách. Klíčová slova: Internet, webová stránka, online marketing, online komunikace
Analýza marketingové komunikace festivalu Žižkovská noc 2018
Klocová, Michaela ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Pečenková, Markéta (oponent)
Práce se zabývá marketingem hudebních festivalů. Za cíl si klade zjistit, jaké komunikační nástroje využívají organizátoři festivalu Žižkovská Noc a jak na ně nahlíží jeho cílové publikum. Pro tyto účely používá nástrojů literární rešerše, deskripce, situační analýzy, nestrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. První kapitola přináší teoretický základ z oblasti marketingu a především jeho odnože art marketingu. Popsána jsou také specifika marketingové komunikace hudebních festivalů a aktuální trendy, jak je vnímají profesionálové z více než deseti českých a slovenských festivalů (Rock for People, Pohoda Festival, Mighty Sounds ad.). Druhá část práce se věnuje samotnému festivalu Žižkovská Noc, popisuje jeho vznik, vývoj, misi a zejména marketingovou komunikaci. Ta mohla působit jako promyšlená strategie, opak je pravdou. Komunikace neprobíhala na pravidelné bázi a často docházelo k jejím úplným výpadkům. Přestože z výsledků výzkumu vyplynulo, že nejsilnějším komunikačním nástrojem byla sociální síť Facebook, její správa trpěla několika nedostatky. Kromě nepravidelnosti především slabou odezvou - pořadatelé často nechávali komentáře a dotazy fanoušků bez odpovědi. Pokud se podíváme na Facebookové stránky velkých domácích festivalů, jejich správci s fanoušky vždy diskutují. Obzvlášť v...
Komparativní analýza komunikace vybraných českých veřejných univerzit prostřednictvím sociální sítě Facebook
Fikejzová, Michaela ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou oficiálních stránek vybraných českých veřejných univerzit na Facebooku za období prosinec 2018 - březen 2019. Mezi vybrané subjekty patří Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Ostravská univerzita, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Západočeská univerzita v Plzni a Univerzita Hradec Králové. Cílem práce je zjistit, jaký obsah univerzity na Facebooku publikují a v jaké míře se jim daří podnítit své sledující k aktivitě. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou sociálních médií a jejími komunikačními specifiky, dále je zde představena sociální síť Facebook a její působení v českém prostředí. Další část teoretické kapitoly se věnuje přijetí marketingového přístupu a jeho specifikům v oblasti terciárního vzdělávání. Poté je věnována podkapitola přímo komunikaci univerzit na sociálních sítích. V metodologické části je charakterizována výzkumná metoda, kvantitativní obsahová analýza, a její parametry užité v empirické části této bakalářské práce. Empirická část je věnována analýze dat získaných z oficiálních stránek univerzit na Facebooku. Nejprve jsou analyzovány univerzity jako samostatné subjekty, dále je provedena shrnující analýza všech získaných dat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.