Název: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí
Překlad názvu: Marketing communication of the TJ Sokol Nové Veselí handball sports club
Autoři: Straková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fanoušci; házená; komunikační mix; online komunikace; public relations; communication mix; fans; handball; online communication; public relations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/120240

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434304


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet