Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring českého házenkářského klubu
Straková, Karolína ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring českého házenkářského klubu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření sponzorského balíčku pro oslovení a potenciální zisk generálního sponzora českého házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí. Metody: V této diplomové práci jsou využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se zástupci vybraných firem. Výsledky: Z analýzy současného stavu a provedených rozhovorů se ukázalo, že klub v současné době nedisponuje uceleným sponzorským balíčkem. Komunikace se sponzory probíhala vždy individuálně na základě konkrétních jednání a ucelená forma chyběla, což snižovalo efektivitu vyjednávání. Z toho důvodu se první část práce zaměřuje na analýzu stávající situace, možnosti a nabídku protislužeb, které může klub nabízet. Na základě toho byl vytvořen jeden základní balíček, neboť se na základě rozhovorů ukázalo, že tato strategie je pro klub efektivnější. Vytvořený balíček byl prezentován osloveným sponzorům, přičemž se podařilo naplnit cíl a získat pro klub nového sponzora. Klíčová slova: sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, házená
Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí
Straková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření opatření a koncepce marketingové komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí, jež povedou k jejímu zlepšení. Metody: V této bakalářské práci byly využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se třemi vybranými fanoušky. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace bylo zjištěno, že klub nevyužívá vzhledem ke svým možnostem komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl. Výsledkem této práce je koncepce možných zlepšení, které byly do marketingové komunikace klubu zapojovány již během tvoření samotné koncepce. Šlo především o zkvalitnění komunikace klubu s jeho fanoušky na jednotlivých profilech na sociálních sítích, webových stránkách nebo v přímé komunikaci. Pro udržení pozitivního vývoje změn je důležité, aby v klubu fungoval určený pracovník, který bude v této oblasti aktivně pracovat. Tyto návrhy vedly ke zlepšení komunikace mezi klubem a jeho fanoušky. Klíčová slova: komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relations
Vliv genotypu na produkci konzumních vajec ve vybraném chovu
STRAKOVÁ, Karolína
Cílem diplomové práce bylo ve vybraném podniku porovnat ukazatele snášky u slepic chovaných pro produkci konzumních vajec, tj. hybridů Hy-Line Brown a Hy-Line White. Vybrané parametry snášky byly hodnoceny v průběhu 12měsíčního snáškového cyklu. V chovu byla za sledované období dosažena intenzita snášky 86,8 %, snáška na počáteční stav nosnic 26,5 vajec, podíl vajec zařazených do 1. třídy jakosti 96,4 %, úhyn nosnic 1,06 %, spotřeba krmné směsi na 1 vejce 130,0 g a spotřeba krmné směsi na 1 krmný den 110,8 g. Hybrid Hy-Line Brown vykázal vyšší intenzitu snášky (88,0 %, resp. 85,2 %), snášku vajec na počáteční stav (26,7 vajec, resp. 26,1 vajec) a nižší spotřebu krmné směsi na 1 vejce (128,7 g, resp. 133,2 g). U hybrida Hy-Line White byl zjištěn statisticky významný vyšší podíl vajec zařazených do 1. jakosti (97,3 %, resp. 85,4 %), statisticky vysoce významný nižší úhyn (0,49 %, resp. 1,51 %) a statisticky vysoce významně nižší spotřeba krmné směsi na 1 snesené vejce (100,7, resp. 114,9 g).

Viz též: podobná jména autorů
4 STRAKOVÁ, Karolína
4 STRAKOVÁ, Kristýna
1 Straková, Karin
4 Straková, Katarína
10 Straková, Kateřina
3 Straková, Kristina
4 Straková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.