Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy
Vondráková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký má fitness influencer marketing užitek pro spotřebitelky. Metoda: V této práci jsou k výzkumu použity dva druhy dotazníků, a to dotazník pro spotřebitelky, který je následně doplněn dotazníkem pro influencerku. Výzkumu se zúčastnilo celkem 130 respondentek z řad spotřebitelek online fitness ve věkovém rozmezí 18-60 let a jedna fitness influencerka. Výběr influencerky byl také limitován věkem, a to od 18 do 45 let. Všechny respondentky, které byly součástí výzkumu jsou z České republiky. Celý výzkum byl zaměřen pouze na ženy, které se zajímají o online fitness a fitness influencerky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly, že se spotřebitelky o fitness influencer marketing a online fitness zajímají především kvůli třem pozitivním aspektům, a to touze zlepšit svou fyzickou kondici, motivaci více sportovat a získat již sestavený trénink. Avšak, jsou zde i negativní jevy, mezi které patří například nedostatečná kontrola nad prováděnými cviky, porovnávání se s ostatními či držení drastických diet, které mohou vést až k poruchám příjmu potravy. Ve výzkumu však převažovaly spíše ty pozitivní aspekty. Klíčová slova: online fitness, sociální sítě, zdravý životní styl, ženy a fitness,...
Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech
Škvárová, Kateřina ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapovat situaci v oblasti strategické práce se značkou a také k ní se vztahující oblasti ve vybraných českých profesionálních fotbalových klubech. Metody: V práci byla využita metoda kvalitativního výzkumu, která byla zastoupena dotazníkovým šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily kluby FORTUNA:LIGY a také vybrané kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. V šetření bylo využito široké spektrum typů otázek, aby došlo k co nejpřesnějšímu zmapování situace v oblastech vztahujících se k tématu ve fotbalových klubech. Výsledky: Práce umožnila zmapování oblasti strategické práce se značkou v českých profesionálních fotbalových klubech. Poskytuje rovněž náhled klubů na oblasti vztahující se k tématu a možnost vyjádřit svůj postoj k potenciálu značky v příslušném klubu stejně jako náhled na své slabé a silné stránky. Klíčová slova: sportovní marketing, brand, fotbal, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, Ligová fotbalová asociace
Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy
Grečl, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy Cíle: Cílem diplomové práce je představit doporučení ke zvýšení úrovně fanouškovského zážitku v den utkání s ohledem na cíle marketingových týmů v oslovování jimi definovaných segmentů lidí. Práce nabízí vzájemnou komparaci skrze rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky vybraných prvoligových účastníků nejvyšší české fotbalové soutěže, doplněné o přímá pozorování a analýzu dat, zaměřující se na podstatu a odůvodnění jednotlivých kroků, které kluby v rámci doprovodného zápasového programu realizují v návaznosti na jejich strategické cílení. Metody: Práce využívá kvalitativní přístup výzkumu u vybraných profesionálních fotbalových klubů nejvyšší české fotbalové soutěže, konkrétně hloubkové polostrukturované rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky, zaměřující se na jejich vnímání, zkušenosti a rozhodovací procesy v oblasti marketingu společně s podstatou a odůvodněním jednotlivých kroků, které realizují. Výzkum dále zahrnuje přímá pozorování zápasových programů a analýzu dat shromážděných od fotbalových klubů a z veřejně dostupných zdrojů. Práce následně provádí komparativní analýzu, která umožňuje srovnání rozdílů a podobností v marketingových přístupech mezi...
Values perceived by players in Czech rugby compared to the stated values of the sport
Pospíšil, Jakub ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
5 Abstrakt Název: Hodnoty vnímané hráči v českém ragby oproti uváděným hodnotám daného sportu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, jak vnímají hráči ragbyové hodnoty u sebe a ve svém okolí. Dalším cílem bylo hledání trendů v odpovědích, pomocí statistických nástrojů. Třetím cílem bylo hledání případné derivace od ragbyových hodnot a jejich zdroje. Metody: V praktické části této bakalářské práce byla použita kvantitativní metoda výzkumu, konkrétně metoda dotazníku a kvalitativní metoda, konkrétně metoda polostrukturovaných rozhovorů. Respondenty kvantitavního výzkumu jsou hráči, kteří hrají českou Extraligu. Respondety kvantitavního výzkumu jsou vybraní trenéři z klubů, které hrají Extraligu. Výsledky: České ragby se aktivně snaží ctít ragbyové hodnoty, které definují tento sport. Z výsledků je ale zřejmé, že v některých oblastech jsou problémy. Hráči mají problem s diciplínou a ačkoliv se hráči individuálně ohodnotili pozitivně, tak trenéři vnímají nedostatky ve vášni v jejich týmech. Klíčová slova: hodnoty, ragby, fair play, trénink
Postoje žáků a studentů SŠ k ragby
Bartůněk, Tomáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Postoje žáků a studentů SŠ k ragby Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění postojů a zájmu žáků a studentů středních škol o ragby. Dalším cílem je pak vytvoření doporučení pro zefektivnění náborů mladých hráčů do ragbyových týmů. Metody: Pro získání potřebných informacích ke zjištění postojů žáků a studentů SŠ k ragby bylo využito primárního výzkumu, konkrétně písemného dotazování. Výsledky: Na základě výzkumu byly zjištěny postoje žáků a studentů SŠ k ragby, konkrétně jejich zájem o tento sport, ochota ho vyzkoušet a bariéry jeho hraní. Výzkum také poukázal na neznalost ragby jedinců v cílové skupině a jejich vnímání tohoto sportu v porovnání se sporty jinými. Následně byly vytvořeny návrhy na zefektivnění náboru mladých hráčů k ragby. Klíčová slova: výzkum, zájem o sport, ragby, postoje studentů
Okolnosti vedoucí k odchodu mládeže z vybraného hokejového klubu
Rybář, Lukáš ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Okolnosti vedoucí k odchodu mládeže z vybraného hokejového klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit hlavní příčiny, jež vedly k odchodu hráčů z vybraného hokejového klubu. Případová studie se zaměřuje na všechny hráče, kteří ve věku 15 až 20 let klub v posledních pěti letech opustili. Metody: V rámci této práce byla využita kombinace kvantitativní a kvalitativní metody. Konkrétně byly pro získání dat využity elektronické dotazníky a polostrukturované rozhovory. Jednotlivé otázky byly vytvořeny na základě existujících studií, které se touto problematikou zabývají, a také odborných rad vedoucího práce. Výsledky: Hlavním důvodem pro odchod hráčů z klubu bylo nedostačující technické zázemí. Nejméně důležitými důvody byla vážná zranění, znemožňující pokračování ve sportovní činnosti a zájem o jiný sport. Z deseti nejdůležitějších důvodů je šest intrapersonálních, dva interpersonální a dva strukturální. Klíčová slova: Sportovní prostředí, práce s mládeží, organizovaný sport, motivace, financování sportu, sportovní účast
Sport jako výchovný prostředek
Blažek, Daniel ; Peřinová, Radka (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sport jako výchovný prostředek Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit a popsat na základě dostupné literatury a rozhovorů s trenéry a vychovateli, jak lze v praxi využívat sport jako výchovný prostředek. Metody: Teoretická část obsahuje rozbor literatury týkající se výchovného působení sportu. Na základě toho rozboru byly vybrány tři organizace (Ambassadors FC Praha, Skaut, Sokol). Tyto organizace byly vybrány, jelikož jejich cílem je výchova skrze sport, a zároveň mám s těmito organizacemi vlastní zkušenost. U těchto organizací byl proveden rozbor materiálů (webové stránky, časopisy, metodiky), aby bylo možné identifikovat hodnoty, cíle a výchovné směřování organizací. Dále byla prostudována literatura o psychologii a výchově, ze které vzešly oblasti, které jsou skrze sport nejsnadněji ovlivnitelné. Praktická část zjišťuje skrze polostrukturované rozhovory s jedním trenérem z každé vybrané organizace, jak vypadá jejich výchovná činnost v praxi. Dotazuji se na tři tematické okruhy: hodnoty a cíle organizace, využití sportu jako výchovného prostředku, nároky na trenéry a jejich další vzdělávání. Výpovědi respondentů jsou následně porovnávané s poznatky získanými v teoretické části práce. Výsledky: V teoretické části jsou shrnuty cíle a hodnoty jednotlivých organizací a rozbor jejich metodik...
Postoje a vnímání sportovních hodnot předávaných mezinárodními organizacemi
Petřinová, Vendula ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název: Postoje a vnímání sportovních hodnot předávaných mezinárodními organizacemi Cíle: Porovnat postoje a názory českých vysokoškolských studentů k současnému sportu zejména k hodnotám, jež ve skutečnosti předává a které by předávat v naší společnosti měl. Identifikovat podobnosti a odlišnosti mezi jednotlivými obory v hodnotách, které by podle nich měl sport předávat. Z práce by také mělo vyplynout, jestli pohled mladých lidí koresponduje s hodnotami propagovanými organizacemi, zabývajícími se touto problematikou: Mezinárodním olympijským výborem, Mezinárodním výborem pro fair play, Evropskou Unií a Organizací spojených národů. Metody: Zvolena byla kvantitativní metoda elektronického dotazování, kdy byl vytvořen dotazník na základě poznatků z části teoretické. K vytvoření dotazníku byl využit server Survio. Následně byl dotazník distribuován studentům různých oborů vysokých škol. Využity byly zejména studentské skupiny na sociální síti Facebook. V posledním kroku byla získaná data vyhodnocena a interpretována. Výsledky: Čeští vysokoškolští studenti si napříč obory uvědomují vnitřní hodnoty sportu, jako je fair play, týmovost a sebekázeň. Naopak hodnoty přidané ve většině případů nejsou vnímány téměř vůbec. Zde se jedná o hodnoty, jako je respekt k přírodním zdrojům, pomoc druhým a lidský...
Kariéra po kariéře profesionálních basketbalistek v kontextu českého basketbalového prostředí
Hrabětová, Anna ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Kariéra po kariéře profesionálních basketbalistek v kontextu českého basketbalového prostředí Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jak již bývalé české profesionální basketbalistky prožívaly proces integrace do běžného života, faktory, které se do něj promítly, zdali byl proces de facto úspěšný, či se stále zcela neukončil, a pokusit se najít možnosti potenciálního usnadnění v období před, nebo během procesu ze strany jich samotných, stejně jako ze strany klubů, popř. zastřešujících organizací. rámci diplomové práce je použita metoda kvalitativního výzkumu dat za pomoci polostrukturovaného rozhovoru se šesti bývalými profesionálními Získaná data jsou následně interpretována a porovnána. Výsledky: Proces přechodu z profesionálního basketbalu do běžného života byl úspěšný u pěti respondentek a u jedné úspěšný nebyl, respektive se stále neukončil. Navzdory faktu, že se jedná o vysoce individuální problematiku, z výzkumu vyplývá, že pro usnadnění přechodu ze strany hráček je ideální při kariéře a alespoň částečně načerpat, pakliže je to časově možné, pracovní zkušenosti, byť jen na částečný úvazek. Velkou roli hraje i formování a ovlivňování rodinou již od mládí, vnitřní nastavení a priority. Signifikantní vliv mají podle výzkumu i zranění absolvovaná v mládí, jelikož připomínají pomíjivost sportovní...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.