|
Studie průběhu zakázky organizací
Marvanová, Barbora ; Stojan, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií průběhu zakázky společností, jejíž hlavní specializací je projekční činnost ve stavebnictví. Studie řeší situaci projekční a architektonické kanceláře na trhu a průběh zakázky na základě analýzy jednotlivých činností v jejím rámci. Práce se skládá z části teoretické, analytické a praktické čili návrhové. Část věnovaná teoretickým východiskům vysvětluje základní pojmy a terminologii související s řešenou problematikou. Analytická část rozebírá aktuální stav společnosti samotné, tzn. její vnitřní prostředí a okolí, a následně průběh konkrétní zakázky společností. V závěru analýzy jsou průběh zakázky a situace společnosti zhodnoceny, čímž jsou identifikovány aktuální nedostatky. Řešením práce je předložení vlastních návrhů řešení, které povedou ke zlepšení celkového aktuálního stavu. Podmínky realizace a přínosy navržených opatření jsou nedílnou součástí řešení.
|
|
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Šrámková, Tereza ; Imramovská, Michaela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na metodu marketingového výzkumu zvaného mystery shopping. V práci jsou popsány druhy služeb, spokojenost zákazníka, komunikace se zákazníkem, marketingový výzkum, samotná metoda mystery shoppingu a proč je dobré tuto metodu využít. Jsou zde také vyjmenovány a popsány techniky mystery shoppingu, kdo je využíval a kde. Praktická část se zabývá analýzou dat z mystery shoppingu, který je proveden ve vybrané společnosti. Na základě pochybnosti o jejich kvalitě, jsou data podrobena kritické analýze a v závislosti na zjištěných výsledcích jsou dána doporučení, jak se slabým stránkám do budoucna vyhýbat či jak jim předejít.
|
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Kozák
Holický, Filip ; Nováková, Lenka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Kozak Invest a.s., která je provozovatelem tříhvězdičkového hotelu Kozák v Brně. Analyzuje a hodnotí poskytované služby a oblasti, které s jejich zajišťováním souvisí. Obsahuje návrhy na zlepšení nabízených služeb a prostor hotelu s cílem navýšit konkurenceschopnosti hotelu.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Mičánková, Jana ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti STUDENT AGENCY TRAVEL k.s. Teoretická část této práce je zaměřena na objasnění základních teoretických pojmů, kterých je využito v praktické části. Na zjištění spokojenosti zákazníků je použito dotazníkové šetření. Ze získaných dat jsou poté navržena doporučení, která by měla vést ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků se službami společnosti.
|
|
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
|
| |
|
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
|
| |
| |