Název: Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Překlad názvu: Evaluation of Communication with Foreign Customers of TEMPISH Ltd. with Possible Improvement Proposals
Autoři: Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interkulturní komunikace; Komunikace; komunikační dovednosti; komunikační styly; návrh na zlepšení; spokojenost zákazníka; struktura zákazníků; zákazník; Communication; communication skills; communication styles; customer; customer satisfaction; customer structure; intercultural communication; proposed improvements

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25543

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-603396


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet