Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Moravčík, David ; Večeřová, Miroslava (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníka v neziskové organizaci. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a pojmy související s neziskovou organizací. Cílem praktické části je poskytnout návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníka v cimbálové muzice.
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Moravčík, David ; Večeřová, Miroslava (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníka v neziskové organizaci. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a pojmy související s neziskovou organizací. Cílem praktické části je poskytnout návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníka v cimbálové muzice.

Viz též: podobná jména autorů
1 Moravčík, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.