Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 332 záznamů.  začátekpředchozí279 - 288dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Bogdan, Marek ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Chytil, Tomas (oponent)
Cílem této práce je dodat vrcholovému managementu 3M Česko, spol. s r.o. komplexní řešení úkolu implementace CSR v jejich společnosti. Začátek této práce má za úkol prostřednictvím obeznámení čitatele se základními formami podnikání a problematikou správy společností vysvětlit proč korporace potřebují CSR. Následuje prezentace teoretických základů CSR a vysvětlení CSR jako nástroje podnikání. Je zkonstuován obecný postup pro implementaci včetně identifikace klíčových faktorů úspěchu. Na základě obecného postupu je vytvořeno řešení na míru pro společnost 3M Česko, spol. s r.o. včetně formulace konkrétních doporučení ohledně opatření a klíčových ukazatelů výkonnosti.
Společenská odpovědnost firem (v podmínkách České republiky)
Vodehnalová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti, a to především v podmínkách České republiky. Cílem je podat co možná nejucelenější přehled o daném konceptu a následně aplikovat teoretické poznatky na konkrétní českou firmu, zhodnotit její počínání a případně nastínit možný prostor pro zlepšení. Práce zahrnuje mnoho teoretických informací, ale také praktických doporučení a postupů pro úspěšné zavedení společenské odpovědnosti do praxe. Pozornost je věnována i porovnání situace v České republice a v zahraničí a identifikaci možných překážek rozvoje společenské odpovědnosti u nás.
Proposal of ecological communication strategy for well known consulting company
Ondrušová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby ekologického korporátního image a návrhem komunikační strategie pro environmentální program. V dnešní době globalizace a zvýšené konkurence firmy pociťují potřebu odlišit se na trhu netradičním způsobem. K diferenciaci využívají otevřenou komunikaci, ale i společensky odpovědné chování. Cílem práce bylo poukázat na to, že ekologicky se může chovat každá společnost i poradenská firma působící v oblasti B2B. Budování ekologického image je však podmíněno integrací nových hodnot do korporátní identity, která je komunikována na veřejnost. Obsah práce je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám firemní identitou, image a korporátní značkou. Další kapitoly teoretické části jsou věnovány komunikaci, společenské odpovědnosti firem a ekologickým aspektům podnikání. Praktická část práce obsahuje představení společnosti a návrh uceleného enviromentálního programu. Diplomovou práci uzavírám plánem externí a interní komunikační strategie, která vede k tvorbě ekologického image firmy.
Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace
Kloudová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.
Etické aspekty krizové komunikace podniku
Roztočilová, Linda ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce s názvem "Etické aspekty krizové komunikace podniku" se zabývá problematikou krizové komunikace. Stanovené cíle zahrnují teoretické uvedení do problematiky, analýzu praktických příkladů porušení etických aspektů krizové komunikace a návrh opatření pro podnikový management v oblasti plánování a řízení krizové komunikace. Praktická část se zaměřuje na dva příklady ze srpnových povodní 2002. Zaplavení pražského metra a vyplavení chemikálií z neratovické Spolany se staly jejich symbolem. Provedená analýza ukazuje na nezbytnost dodržování etických aspektů krizové komunikace. Nedodržování či vědomé porušování těchto principu může mít nejen personální, ale i ekonomické a právní důsledky.
Cause-related marketing a principy jeho fungování
Šanderová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Současné trvdé konkurenční prostředí nutí firmy přicházet neustále s něčím novým. Zákazník se stává stále náročnější, jeho potřeby se posouvají směrem k vrcholu Maslowovy hierarchie potřeb. Cause-Related Marketing (CRM)jako jedna z nejrychleji rostoucích marketingových strategií reaguje na tyto trendy a využívá je ve svůj prospěch. Tento koncept je totiž integrální součástí firemní strategie v oblasti společenské odpovědnosti a představuje strategickou spolupráci firmy a neziskové organizace, kdy výši darovaných prostředků ovlivňuje spotřebitel prostřednictvím svých nákupů. Výzkumy dokazují,že tento koncept na spotřebitele "funguje", otázkou však zůstává, proč tomu tak je. Cílem diplomové práce je tedy vysvětlit prostřednictvím metody logické dedukce principy fungování CRM a celý koncept jednak zasadit do problematiky marketingové strategie a chování spotřebitele, jednak vymezit jeho souvislost se společensky odpovědným chováním firmy.
Přijetí norem ISO jako dobrovolného nástroje k udržitelnému úspěchu společnosti
Jochovičová, Marie ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Remtová, Květa (oponent)
Práce se zabývá analýzou názorů na přijetí norem ČSN EN ISO a to především ČSN EN ISO 9001:2001 a ČSN EN ISO 14001:2004, zaměřuje se na mikroekonomický pohled přijetí těchto norem českými společnostmi. První otázka se zabývá tím, jak je norma v České republice přijímána a vnímána, a zkoumá možný vliv při odmítnutí nebo přijetí normy. Druhou oblastí je stanovení míry přínosů a nákladů pro firmu při zavedení normy, a následná kalkulace těchto veličin. Rozbor názorů z praxe, zda je norma administrativní přítěží pro společnost nebo se jedná o efektivní nástroj k úspěšnému rozvoji společnosti. Práce pojednává o důvodech, příčinách a důsledcích přijetí či nepřijetí norem.
CSR and its impact on brand image
Mičáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.
Corporate Social Responsibility - Is It a Topic Just For The Business?
Borošová, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce představuje moderní koncept společenské odpovědnosti - CSR. Současne hledá odpověď na otázku, zda je to téma vhodná čistě pro business organizace nebo je tam prostor i pro zapojení např. veřejního sektoru. Teoretická část je zaměřena na představění konceptu, procesu implementace konceptu a jeho nových trendů (Strategické CSR). Taky se věnuje pohledu na společensky odpovědné možnosti ve veřejné sféře. Analytická část sleduje pomocí dotazníkového šetření situaci CSR ve veřené instituci, konkrétně na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Hlavní cíl byl zjistiť postoj studentů k VŠE z hlediska společenské odpovědnosti a odhalit témata, ktoreré studenti považují za nejpodstatnejší.Práca je zakončena návrhem možné implementace konceptu CSR do strategie VŠE.
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 332 záznamů.   začátekpředchozí279 - 288dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.