Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Nejezchlebová, Tereza ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Mičáková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se věnuje srovnání výsledků ocenění označení L'Oréal Paris společnosti L'Oréal S.A. pomocí znaleckého ocenění a hodnot zveřejněných společnostmi Brand Finance a Inter Brand. Cílem práce je testování důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand a jako zástupců konzultanských společností věnujících se oceňování označení. V práci bude podrobněji srovnána metodika těchto společností s metodami pouţívanými ve znaleckém ocenění jak v teoretické, tak praktické rovině.. Testování důvěryhodnoti bude provedeno na konkrétním ocenění ochranné známky L'Oréal Paris. Ochranná známka bude podrobena strategické analýze a rešerši. Finanční zdraví vlastníka ochranné známky, společnosti L'Oréal SA, bude prověřeno pomocí finanční analýzy. V poslední části bude ochranná známka oceněna dle nejběţnějších metodik znaleckého ocenění. Výsledky ocenění budou na závěr srovnány s výsledky v hodnocení dle Brand Finance a Inter Brand.
CSR and its impact on brand image
Mičáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Jemenu
Mičáková, Veronika ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Zamykalková, Miroslava (oponent)
Práce obsahuje základní charakteristiku Jemenské republiky a její kulturní odlišnosti. Jedná se například o náboženství v zemi, zdejší oblékání, stolování anebo typické či nevhodné dárky. Důraz je v práci kladen i na obchodní zvláštnosti. Čtenáře provede fázemi obchodního jednání ? od uvítací části, přes samotný průběh až k fázi rozhodovací. Dovíte se také, čeho se při obchodím styku s Jemenci vyvarovat a jaké taktiky rozhodování jsou pro ně typické. Význam času a styly komunikace jsou obsažené v závěru dokumentu.

Viz též: podobná jména autorů
2 MICÁKOVÁ, Vladimíra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.