Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.
Organizational Culture
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Iva (oponent)
Firemná kultúra je dnes vnímaná ako jedna z významných zložiek konkurencieschopnosti podniku a spolu s firemnou stratégiou je dôležitým indikátorom jeho úspešnosti a výkonnosti. Bakalárska práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá sa zaoberá firemnou kultúrou zo všeobecného hľadiska. Druhá časť je venovaná porovnaniu japonskej, americkej a českej kultúry, pričom za kritéria porovnania boli zvolené Hofstedeho dimenzie kultúr a gender.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.