Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Social Responsibility - Is It a Topic Just For The Business?
Borošová, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce představuje moderní koncept společenské odpovědnosti - CSR. Současne hledá odpověď na otázku, zda je to téma vhodná čistě pro business organizace nebo je tam prostor i pro zapojení např. veřejního sektoru. Teoretická část je zaměřena na představění konceptu, procesu implementace konceptu a jeho nových trendů (Strategické CSR). Taky se věnuje pohledu na společensky odpovědné možnosti ve veřejné sféře. Analytická část sleduje pomocí dotazníkového šetření situaci CSR ve veřené instituci, konkrétně na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Hlavní cíl byl zjistiť postoj studentů k VŠE z hlediska společenské odpovědnosti a odhalit témata, ktoreré studenti považují za nejpodstatnejší.Práca je zakončena návrhem možné implementace konceptu CSR do strategie VŠE.
Komunikácia spoločenskej zodpovednosti firiem
Borošová, Veronika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práca na tému "Komunikácia spoločenskej zodpovednosti" je z väčšej časti teoretickým vstupom do problematiky Corporate Social Responsibility (CSR). Konkrétnejšie je zameraná na oblasť komunikácie CSR. Práca sa venuje princípu komunikácie (kto, komu a ako komunikuje). Taktiež sú popísané niektoré druhy komunikácie. Praktická časť analyzuje 2 konkrétne prípady komunikácie CSR - výročné správy firiem Coca Cola Beverages ČR s.r.o. a Plzeňský Prazdroj s.r.o. Základným cieľom práce je poukázať na dôležitosť tématiky spoločenskej zodpovednosti a jej komunikácie a ich osveta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.