Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cause-related marketing a principy jeho fungování
Šanderová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Současné trvdé konkurenční prostředí nutí firmy přicházet neustále s něčím novým. Zákazník se stává stále náročnější, jeho potřeby se posouvají směrem k vrcholu Maslowovy hierarchie potřeb. Cause-Related Marketing (CRM)jako jedna z nejrychleji rostoucích marketingových strategií reaguje na tyto trendy a využívá je ve svůj prospěch. Tento koncept je totiž integrální součástí firemní strategie v oblasti společenské odpovědnosti a představuje strategickou spolupráci firmy a neziskové organizace, kdy výši darovaných prostředků ovlivňuje spotřebitel prostřednictvím svých nákupů. Výzkumy dokazují,že tento koncept na spotřebitele "funguje", otázkou však zůstává, proč tomu tak je. Cílem diplomové práce je tedy vysvětlit prostřednictvím metody logické dedukce principy fungování CRM a celý koncept jednak zasadit do problematiky marketingové strategie a chování spotřebitele, jednak vymezit jeho souvislost se společensky odpovědným chováním firmy.
CSR a její komunikace v ČR
Šanderová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku CSR a její komunikace. Práce nejprve vysvětluje koncept CSR a pojmy s ním spojené, přínosy jeho implementace do dlouhodobé strategie firmy a podporu tohoto konceptu na mezinárodním poli včetně standardů, které se k němu vztahují. Především však práce hodnotí výchozí i stávající situaci v České republice, poukazuje na nedostatečnou komunikaci tématu v ČR. Proto práce přináší ucelený přehled nástrojů, kterými je možno CSR komunikovat a více ho zviditelnit v České republice. V praktické části jsou popsány CSR aktivity tří firem působících v ČR a jejich webové stránky o CSR.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šanderová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.