Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum image značky s běžeckým sortimentem
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
1 Abstrakt Název: Marketingový výzkum image značky s běžeckým sortimentem Cíle: Cílem bakalářské práce je identifikovat nynější image značky Mizuno z hlediska uživatelů běžeckého vybavení na UK FTVS prostřednictvím marketingového výzkumu. Jedná se o zjištění, jaké asociace si respondenti spojují se značkou, jak značku vnímají, jejich povědomí o značce související s určitou znalostí značky a v neposlední řadě jejich zkušenost se značkou. Na základě výsledků z realizovaného výzkumu budou poté navržena opatření, jež by vedla ke zlepšení jak dílčích dojmů a představ, tak i celkového image značky Mizuno a pomohla k vylepšení jejího postavení na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum realizovaný za využití elektronického dotazování. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že respondenti disponují vcelku přijatelnými znalostmi o původu značky Mizuno, jejím logu a o její autentické běžecké technologii. Jen málokdo z dotázaných však dokázal správně identifikovat slogan značky Mizuno, což vzhledem k tomu, o jak důležitý prvek značky se jedná, není příliš povzbudivé. Pokud jde o povědomí mezi respondenty, při spojení s během se značka Mizuno umístila až na 5. pozici, a to za značkami jako je Nike, Adidas, Asics či Reebok. Přičemž poslední dvě jmenované značky pak dle mínění respondentů představují...
Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z
Švrčinová, Ester ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikace současného vnímání značky Red Bull v oblasti sportu z pohledu generace Z. Prostřednictvím marketingového výzkumu proniknout do povědomí o sportovních akcích pořádaných ze strany společnosti a zjistit znalost Red Bull sportovců mezi mladou generací. Metody: V rámci bakalářské práce jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji je pak v těchto oblastech využita technika hloubkového interview a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum slouží k získání informací pro pochopení celkové firemní identity a definici otázek k výzkumnému šetření. Metodou kvantitativního výzkumu je zkoumáno současné vnímání značky Red Bull generací Z. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky Red Bull je ze strany generace Z vnímána velmi pozitivně a značce jsou přisuzovány žádoucí charakteristické vlastnosti. Mladá generace vnímá značku zejména jako sebevědomou, uvolněnou, zábavnou, profesionální a milující život. Mezi značkami ve vazbě na sportovní eventy pořádané v ČR se Red Bull umístil na pátém místě. Nicméně povědomí o vybraných Red Bull eventech se ukázalo se značnými nedostatky. Mezi nejvýraznějšími sportovci působícími pod značkou Red Bull se potvrdili Ester Ledecká,...
Marketingový výzkum image značky RunCzech
Martincová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ke zlepšení image. Metody: Tato práce využívá metodou rozhovoru a metodu elektronického dotazování. Při setkání s marketingovou ředitelkou značky RunCzech byl použit rozhovor. Data získaná z rozhovoru posloužila k identifikování identity značky a informací o tom, jakou image chce značka na trhu mít. Metoda elektronického dotazování bude použita k analýze současné image značky RunCzech a tyto výsledky porovnám s identitou značky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky je velmi pozitivní. Skvělých výsledků dosáhla především osobnost značky. Byla popisována mnoha vynikajícími vlastnostmi. Značka je vnímána jako úspěšná, kvalitní, moderní, známá a inovativní. Služba značky (pořádání vytrvalostních závodů) je také velmi pozitivně vnímána. V průběhu analýzy image značky jako symbolu jsem odhalila nesouhlas s frází sloganu. Respondenti si přejí slogan v českém jazyce a nesouhlasí s významem fráze. Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzech
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Marmo, Mattia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going to be discussed in order to strengthen the brand image and its positioning within the global market. The four chapters of this master thesis offer a wide understanding of the Fiat brand being part of the FCA brand portfolio. The first chapter introduces the theoretical framework, fundamental for further discussions while the second chapter is focused on the history of the Fiat brand and the architecture of the brand portfolio after the acquisition of Chrysler. The third chapter includes the Fiat and FCA strategy adopted for the following years in order to participate in a stronger way in the automotive market while the last chapter focuses on the issues and opportunities that the Italian brand has as a major player within the FCA portfolio.
Analýza značky společnosti Slevomat
Zachová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce, na téma analýza značky Slevomat, se zabývá vnímáním této značky koncovými zákazníky. Vnímaná image je zjišťována na základě vlastního dotazníkového šetření. Diplomová práce se skládá z jedné teoretické a tří prakticky zaměřených kapitol. První kapitola slouží jako teoretický podklad k pochopení celé práce. Druhá část je zaměřená na vybranou společnost. Na její představení, SWOT analýzu, analýzu konkurence a na analýzu její stávající značkové strategie. Třetí kapitola popisuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. V závěrečné kapitole jsou uvedena možná doporučení do budoucna.
Image a vnímání značky Hollandia
Lelková, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma "Image a vnímání značky Hollandia" se zabývá tím, jak spotřebitelé vnímají jogurty této značky. Cílem práce bylo zjistit, jakou image Hollandia má a navrhnout doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána značka, image značky a marketingový výzkum trhu. V praktické části je představena společnost Hollandia, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence. Následuje dotazníkové šetření, které mělo zjistit, jak je značka Hollandia vnímána u koncových spotřebitelů v České republice. Na základě výsledků z výzkumu byly navrhnuty doporučení pro zlepšení její image.
Baťa - výzkum postavení značky
Dlouhý, Petr ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce, jejímž účelem bylo zjistit postavení značky Baťa mezi spotřebiteli generací X, Y a Z, je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Zatímco teoretická část se zabývá značkou jako takovou, jádrem praktické části je výzkum postavení značky Baťa. Teoretická část přibližuje definici značky a brandu, prvky značky, identitu, image a osobnost značky. Význam, funkce značky, a její hodnota jsou rovněž předmětem části věnované značce. Samostatné kapitoly jsou věnovány značce Baťa a seznámení s generacemi X, Y, Z. Právě značka Baťa a generace X, Y, a Z jsou hlavními ingrediencemi výzkumu, jehož výstupy analyzuje praktická část. Prostřednictvím dotazníku bylo zkoumáno povědomí o značce, asociace se značkou, zjišťovány však byly také charakteristiky respondentů coby zákazníků a potenciálních cílů marketingové komunikace. Analýza výsledků šetření nabídla mezigenerační srovnání postavení značky Baťa a umožnila formulaci doporučení pro cílení marketingové komunikace směrem k jednotlivým zkoumaným generacím.
Analýza značky MIXA v České republice
Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce, hodnota značky, její image a identita. V praktické části je představena společnost L´Oréal, do které značka patří a následně i značka samotná. Na základě analýzy komunikačních aktivit a prvků značky Mixa je stanovena její identita. Ta je poté porovnávána s její image, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření. To bylo také využito ke zjištění dalších informací spojených s působením značky. Na konci práce jsou dle výsledků výzkumu sestavena doporučení pro další rozvoj značky.
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Gavrilova, Polina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace. Dále realizace případové studie Red Bullu se uskuteční skrz primárního výzkumu, který sloužil jako hlavní zdroj informací.
Vizuální styl nové značky fotoalb a její vstup na trh
Bašníková, Adéla ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh vizuálního stylu nové značky fotoalb. Hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska význam tvorby jednotné firemní identity a vizuálního stylu, který pomůže značce získat si svou pozici na trhu. Praktická část je věnována představení nové značky fotoalb, pro kterou je navržen jednotný a funkční vizuální styl respektující poznatky z teoretické části. Dále jsou na základě analýzy konkurence a definování cílové skupiny zmíněny možnosti její propagace v souvislosti s jejím uvedením na trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.