Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza značky MIXA v České republice
Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce, hodnota značky, její image a identita. V praktické části je představena společnost L´Oréal, do které značka patří a následně i značka samotná. Na základě analýzy komunikačních aktivit a prvků značky Mixa je stanovena její identita. Ta je poté porovnávána s její image, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření. To bylo také využito ke zjištění dalších informací spojených s působením značky. Na konci práce jsou dle výsledků výzkumu sestavena doporučení pro další rozvoj značky.
Analýza marketingové strategie společnosti GLOBUS ČR se zaměřením na nepotravinářskou část sortimentu
Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze marketingového prostředí České republiky v oblasti maloobchodu. Dále také jeho vlivu a využití v marketingové strategii společností GLOBUS ČR. První kapitola práce je teoretická, zabývá se marketingovým prostředím a mixem, analýzou SWOT a segmentací trhu. V druhé kapitole jsou definovány formy a možnosti marketingové komunikace v prostředí retailu. Třetí kapitola je praktická a zkoumá konkrétní vlivy marketingového prostředí České republiky na společnost Globus ČR. Práce dále analyzuje vývoj tržeb a popisuje marketingovou strategii ve vybraných oblastech sortimentu. Veškeré poznatky jsou využity pro analýzu SWOT, ze které jsou v závěru práce vyvozeny potenciální příležitosti pro další rozvoj společnosti GLOBUS ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.