Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR
Kaprálová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje českých spotřebitelů k online nákupu potravin. V případě, že spotřebitel disponuje osobní zkušeností s nákupem potravin online, klade si práce za cíl zjistit, jaké jsou jeho zkušenosti. Jako zdroj pro zhodnocení postojů využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro prodejce, které obsahuje rady, na co by se měli více zaměřit. Teoretická část je zaměřena na teorii nákupního chování spotřebitele a e-commerce a představuje základní statistiky na toto téma. Práce obsahuje také segmentaci spotřebitelů dle nákupního chování a segmentaci online spotřebitelů. Celá kapitola práce je věnována českému trhu online prodejců potravin, zabývá se rozdíly mezi prodejci a porovnává jejich služby.
Marketingové využití sítě Instagram
Florián, Patrik ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému využití sociální sítě Instagram. Přibližuje fungování a principy aplikace a popisuje chování komerčního subjektu v rámci Instagramu. Na konkrétní firmě analyzuje ukázkový případ firemního užití této sociální sítě. Na dalších praktických příkladech popisuje dílčí cíle marketingové komunikace na Instagramu a analýzu jejich výsledků. Na základě zjištěných informací podává obecný návod, jak aplikaci v marketingové komunikaci úspěšně využívat.
Crowdfunding
Sotonová, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá odměnovým crowdfundingem, aktuálními poskytovateli odměnového crowdfundingu a faktory úspěšnosti crowdfundingové kampaně. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá historickým kontextem crowdfundingu a jeho výhodami a riziky. Druhá kapitola obsahuje přehledné zpracování nejznámějších poskytovatelů odměnového crowdfundingu v České republice a ve světě. Třetí kapitola je praktická a zabývá se faktory úspěšnosti. Cílem je nalézt faktory, které vedou k úspěchu projektu odměnového crowdfundingu v České republice a tyto faktory ilustrovat na reálných projektech. V této kapitole jsou také shrnuty poznatky z výzkumu, v rámci kterého byly vedeny strukturované rozhovory s účastníky úspěšných projektů.
Marketingové strategie církve v Ruské federaci
Myasnikova, Valeriya ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce nejprve přibližuje základní teorii marketingu. Druhá část představuje teoretický rámec církve. Závěrečná část se spočívá v definování toho, že ruská ortodoxní církev se může nazývat obchodní společnost. Možnost využití marketingových strategií náboženskými společností, vytvoření marketingového mixu pro církev a průzkum.
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Gavrilova, Polina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace. Dále realizace případové studie Red Bullu se uskuteční skrz primárního výzkumu, který sloužil jako hlavní zdroj informací.
Vlyv Reklamy na Chování Spotřebitele
Probstnerová, Laura ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem této studie bylo analyzovat, jak různé faktory ovlivňují chování spotřebitelů a jejich rozhodování. V teoretické části se diskutuje reklama jako součást obchodní komunikace spolu s chováním spotřebitele a rozhodovacím procesem, jako i faktory, které ho ovlivňují, a sice sociální, osobní a psychologické. Dále je psychologie reklamy popsána z hlediska značky, jejího vlastního jmění a opatření ovlivňujících preference značky a jak značka vytváří umělé potřeby. Empirická část je založena na analýze značky Apple. Bližší pohled na jejich identitu a marketingovou strategii, stejně jako na některé příklady reklamy. Empirická část zahrnuje vlastní výzkum založený na datech shromážděných ze samosprávného průzkumu, týkající se preferencí při výběre značky smartphonu mezi spotřebiteli. Zaměřuje se konkrétně na společnost Apple a jejího největšího konkurenta, Samsung. Zjištění ukázala, že značka s vyšším kapitálem značky v podobě povědomí o značce a totožnosti bude přednostní v rozhodovacím procesu nákupu, zejména u Generace Y, což se v tomto případě ukázalo být Apple.
Produktové pirátství značek (a jeho dopad na duševní vlastnictví)
Suková, Adéla ; Sadílek, Tomáš (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o produktovém pirátství značek, které je v dnešní době velice rozšířeným pojmem. Hlavním cílem práce je poukázat na tuto problematiku a zhodnotit, jaký dopad má vlastně produktové pirátství značek na duševní vlastnictví podvedených značkových společností, a jaký dopad má značkové pirátství celkově na ostatní účastníky trhu. Vedlejším cílem je pak prezentace pěti vybraných případů, které jsou popsány formou instrumentální případové studie, jejíž primární funkcí je porozumět teoretickým otázkám vymezeným v teoretické části práce. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole teoretické části jsou uvedeny obecné informace týkající se značkové politiky. Značka je totiž významné a hodnotné kritérium, které podstatně ovlivňuje nákup a chování spotřebitele, což si padělatelé velmi dobře uvědomují. Teoretická část rovněž popisuje globální rysy padělání, které jsou charakteristické a společné pro většinu případů v praxi. Druhá část práce se zaměřuje na pojmy související s duševním vlastnictvím a patentovým právem. Ve třetí, respektive praktické části, je pak rozebráno pět skutečných případů produktového pirátství z různých odvětví, a jejich analýza dopadů na konkrétní subjekty. Závěr pak obsahuje celkové shrnutí, zjištěné poznatky vyplývající z diskuze a vlastní doporučení řešení problematiky produktového pirátství značek.
Marketingová strategie nové značky hodinek na českém trhu
Vláhová, Alžběta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
V rámci strategického plánování firmy Jasněna Vláhová s.r.o. vznikl v návaznosti na nedostatečné uspokojení mladých zákaznic stávajícím sortimentem nápad na tvorbu zcela nové značky SUNDAY ROSE. Ta dává důraz na zapamatovatelný design a zážitek spojený s nákupní atmosférou, jež cílová skupina vyžaduje. Tato bakalářské obsahuje komplexní marketingovou strategii pro tuto značku, návrh jejího marketingového mixu a to v několika částech rozdělený na B2B a B2C segment. Současně i doporučuje změny pro současné produktové řady firmy.
Specifika privátních značek
Fiala, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem privátních značek u maloobchodních řetězců a jejich specifiky. Cílem práce je stanovit, kteří retaileři zaujímají v oblasti privátních značek vedoucí postavení na trhu potravin a posléze určit, zda se liší kvalita srovnatelných privátních značek, které jsou dostupné v nabídce jednotlivých maloobchodníků, a to pomocí kvalitativního výzkumu. Práce se v teoretické části zaměřuje na vymezení pojmu značka, její funkce a druhy a na obecné pojetí o privátních značkách obchodníků. V práci také charakterizuji retailový trh v České republice a jednotlivé vlastní značky maloobchodních řetězců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.