Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza CRM systému vybrané firmy
Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Ze získaných informací a odhalených nedostatků v této oblasti je cílem práce vypracování návrhu změn a doporučení, která povedou ke zlepšení vytváření a udržování vztahů se zákazníky.
Telemarketing
Špicová, Martina ; Hanák, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejem a poskytováním informací prostřednictvím telemarketingu. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje návrh postupu při komunikaci prostřednictvím zákaznické linky, který zaručí její efektivnější fungování.
Návrh metodiky pro výběr a hodnocení pracovní pozice "Agent telemarketingu"
Kuimcidis, Nikolas ; Šlechta, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Zaměstnanci jsou nejdůležitějším aktivem pro telemarketingové společnosti, které nabízí své služby klientům vyhledávajícím externí spolupráci v telemarketingu. V součastnosti se rozpor mezi stálou fluktuací zaměstnanců a potřebou kvalitních operátorů stává významným problémem pro management telemarketingových podniků. V následující diplomové práci jsou zpracovány stávající procesy a navrženy postupy výběru a hodnocení nových i stálých operátorů. Dále diplomová práce klade důraz na výběr vhodných metod pro nábor, zkvalitnění a udržení lidských zdrojů v prostředí aktivního telemarketingu.
Softwarová aplikace statistických metod v data driven managementu
Rádl, Miloš ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na hodnocení možností využití softwarové aplikace statistických metod v prostředí data driven managementu podniku, včetně praktické demonstrace v rámci analýzy telemarketingu a práce call centra podniku. Obsahuje také zhodnocení výsledků této analýzy a na jejich základě uvedená doporučení, která mají podniku v této oblasti napomoci.
Podnikatelský plán malé edukační společnosti
Pěček, Dominik ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhotovením podnikatelského plánu malé edukační společnosti, která plánuje podnikat v oblasti pojízdných planetárií. Práce analyzuje proveditelnost a ziskovost podnikatelského plánu. Byly použity metody pro vnější a vnitřní analýzu podniku a na základě výsledků těchto analýz byl vyhotoven konkrétní podnikatelský plán včetně ekonomického variantního zhodnocení. Na základě výsledků této práce lze konstatovat, že pokud společnost bude mít úspěšný telemarketing, je možné podnikat v této oblasti s dobrým ziskem.
Systém pro společnost zabývající se telefonováním
Huvar, Michal ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém pro společnost zabývající se telefonováním, který co nejvíce usnadní a automatizuje práci jejích zaměstnanců. Systém bude splňovat požadavky na moderní informační systém takovéto společnosti a bude propojen s telefonní ústřednou, ze které bude získávat informace o všech provedených hovorech včetně jejich hlasových záznamů. Práce je zaměřena na použití moderních kvalitních technologií a jejich integraci do jednoho systému. První část práce bude podrobně popisovat požadavky na tento systém a následné vytvoření návrhu. V druhé části budou uvedeny použité technologie a implementace jednotlivých částí včetně konfigurace a propojení s telefonní ústřednou. Nebude zde také chybět popis procesu měření výkonnosti a následné optimalizace kritických částí, u kterých je požadován vysoký výkon.
Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy trhu je pak v konfrontaci se současnou marketingovou strategií společnosti sestaven její optimalizovaný model, zaměřující se především na efektivizaci akvizičních kanálů přímého prodeje, s cílem rozšíření portfolia odběratelů, a tedy zaujmutím většího podílu na trhu a většího využití dispozic společnosti.
Reportingové služby software pro telemarketingová centra
Sušil, Martin ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozšířením dříve implementovaného systému pro podporu práce telemarketingového centra. Stávající projekt byl rozšířen o prvky umožňující vytváření uživatelsky definovaných reportů. Pro serverovou část systému byl zvolen databázový server PostgreSQL 8.2. Klientská část je implementována v jazyce C# v prostředí Visual Studio 2005.
Analýza marketingového projektu podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů potřebných pro snadnější pochopení problematiky a vysvětlení jednotlivých problematik. Popisuje například základní způsob získávání kontaktů, vytváření zájmu u potenciálních zákazníků, osvětluje pojmy jako marketingový mix, propagace, telemarketing, či přímý marketing. Druhá, praktická část má za úkol popsat marketingovou kampaň od kontaktování cílových skupin po zpracování průběhu samotných promočních akcí. Třetí část vyhodnocuje úspěšnost kampaně a nabízí vlastní návrhy na vylepšení kampaně.
Systém pro telemarketingovou společnost
Dušek, David ; Rychlý, Marek (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Náplní této práce je návrh a implementace informačního systému pro telemarketingovou společnost. Systém je implementován v jazyce PHP s použitím Zend Frameworku. Použitý framework je v práci důkladně popsán a jsou vysvětleny přístupy s ním spjaté jako softwarový vzor MVC a návrhový vzor Front Controller. Součástí práce je i vysvětlení návrhového vzoru Data Mapper.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.