Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza ekonomických ukazatelů vybrané firmy pomocí statistických metod
Bělík, Pavel ; Šlechta, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomických ukazatelů vybrané společnosti. Zdrojem informací pro analýzu jsou podklady z účetnictví firmy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje popisu metod finanční analýzy a statistickým metodám. V části praktické již analyzuji účetní výkazy a vybrané ukazatele finanční analýzou a následně aplikuji analýzu časových řad na ekonomické ukazatele.
Podnikatelský záměr
Kocmanová, Lucie ; Šlechta, Karel (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru fiktivní firmy. Popisuje situace, které mohou vzniknout při zakládání nové firmy a vysvětluje jejich možná řešení.
Návrh metodiky pro výběr a hodnocení pracovní pozice "Agent telemarketingu"
Kuimcidis, Nikolas ; Šlechta, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Zaměstnanci jsou nejdůležitějším aktivem pro telemarketingové společnosti, které nabízí své služby klientům vyhledávajícím externí spolupráci v telemarketingu. V součastnosti se rozpor mezi stálou fluktuací zaměstnanců a potřebou kvalitních operátorů stává významným problémem pro management telemarketingových podniků. V následující diplomové práci jsou zpracovány stávající procesy a navrženy postupy výběru a hodnocení nových i stálých operátorů. Dále diplomová práce klade důraz na výběr vhodných metod pro nábor, zkvalitnění a udržení lidských zdrojů v prostředí aktivního telemarketingu.
Návrh ekonomického informačního systému pro malou firmu
Šillerová, Pavla ; Šlechta, Karel (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je posouzení současného ekonomického informačního systému firmy a příprava vlastního návrhu řešení ekonomického informačního systému, který má usnadnit a získat větší přehled o peněžních tocích v podniku. Dalším cílem je sestavení krátkodobého plánu příjmů a výdajů, popř. dalších složek podnikání.
Návrh metodiky pro výběr a hodnocení pracovní pozice "Agent telemarketingu"
Kuimcidis, Nikolas ; Šlechta, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Zaměstnanci jsou nejdůležitějším aktivem pro telemarketingové společnosti, které nabízí své služby klientům vyhledávajícím externí spolupráci v telemarketingu. V součastnosti se rozpor mezi stálou fluktuací zaměstnanců a potřebou kvalitních operátorů stává významným problémem pro management telemarketingových podniků. V následující diplomové práci jsou zpracovány stávající procesy a navrženy postupy výběru a hodnocení nových i stálých operátorů. Dále diplomová práce klade důraz na výběr vhodných metod pro nábor, zkvalitnění a udržení lidských zdrojů v prostředí aktivního telemarketingu.
Analýza ekonomických ukazatelů vybrané firmy pomocí statistických metod
Bělík, Pavel ; Šlechta, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomických ukazatelů vybrané společnosti. Zdrojem informací pro analýzu jsou podklady z účetnictví firmy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje popisu metod finanční analýzy a statistickým metodám. V části praktické již analyzuji účetní výkazy a vybrané ukazatele finanční analýzou a následně aplikuji analýzu časových řad na ekonomické ukazatele.
Podnikatelský záměr
Kocmanová, Lucie ; Šlechta, Karel (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru fiktivní firmy. Popisuje situace, které mohou vzniknout při zakládání nové firmy a vysvětluje jejich možná řešení.
Návrh ekonomického informačního systému pro malou firmu
Šillerová, Pavla ; Šlechta, Karel (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je posouzení současného ekonomického informačního systému firmy a příprava vlastního návrhu řešení ekonomického informačního systému, který má usnadnit a získat větší přehled o peněžních tocích v podniku. Dalším cílem je sestavení krátkodobého plánu příjmů a výdajů, popř. dalších složek podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.