|
Strategie nově založené IT společnosti
Rejman, Jiří ; Klčová, Hana (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje popisu strategických nástrojů používaných nově vznikajícími inovativními IT firmami při tvorbě strategického plánu. V teoretické části se práce zaobírá strategickými nástroji, vývojem produktu a financováním inovativních IT firem a snaží se identifikovat vhodné prostředky pro tvorbu strategie. Nástroje popsané v teoretické části následně používá k vytvoření konkrétního strategického plánu nové společnosti.
|
|
Analýza CRM systému vybrané firmy
Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Ze získaných informací a odhalených nedostatků v této oblasti je cílem práce vypracování návrhu změn a doporučení, která povedou ke zlepšení vytváření a udržování vztahů se zákazníky.
|
|
Analýza procesů firmy za účelem výběru nového informačního systému
Hlaváček, Aleš ; Opatřil, Bohumír (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem informačního systému pro zvolenou společnost. na základě analýzy procesů v této společnosti. Teoretická část této práce obsahuje teoretické poznatky pro danou problematiku. V analytické části je provedena analýza současného stavu společnosti a analýza procesů ve společnosti. V návrhové části jsou představeny požadavky pro výběr nového informačního systému a je proveden výběr vhodných řešení informačního systému pro danou společnost.
|
| |
|
Návrh dílčí části CRM systému ve zvolené společnosti
Drahošová, Hana ; Vlasák, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem dílčí části informačního systému, který je vyvíjen na platformě xRM, potažmo nad systémem Microsoft Dynamics CRM 2013. Jedná se o agendový systém, který není čistě prodejní - nejedná se tedy o klasické CRM, je proto nutné navrhnout úpravy standardního systému tak, aby vyhovoval potřebám zadavatelské firmy. Vzhledem k rozsáhlosti celého systému, který se skládá z 32 agend, se tato práce zabývá detailním návrhem pouze jedné z nich - Případ k publikaci. Analýza a návrh zahrnuje i popis fungování standardního MS Dynamics CRM 2013.
|
| |
| |
| |
| |
|
Analýza procesů logistiky ve zvolené firmě za účelem optimalizace informačního systému
Topič, Ondřej ; Sodomka, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozšíření informačního systému o plánování rozvozových linek v konkrétní firmě. V první částí práce jsou popsána teoretická východiska práce, nutná k pochopení problematiky probírané v této práci. Ve druhé části práce je popsán současný stav společnosti. Dále byly provedeny analýzy potřebné k návrhu vlastního řešení. Ten se nachází v závěru práce a jsou zde zpracovány doporučení a návrh řešení pro plánování rozvozových linek pro ušetření času a minimalizaci nákladů společnosti.
|