Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Sociální pluginy: historie a využití
Habartová, Lucie ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Diplomová práce má za úkol představit a zmapovat rozmach užívání sociálních pluginů a rozebrat jejich přínos z pohledu uživatele i majitele webu. V úvodu práce stručně připomíná dosavadní vývoj webu a navazuje s vývojem prvních pluginů. Zkoumána je terminologie pojmu "sociální plugin". Sociální pluginy (jako například Like tlačítka Facebooku) jsou zmapovány a popsány v kapitole Typy sociálních pluginů, následuje kapitola věnovaná jejich praktickému využití. Součástí je několik příkladů z praxe a také zhodnocení výhod i nevýhod sociálních pluginů. Poslední kapitola se týká sociálních pluginů z pohledu uživatele. Zkoumána je motivace uživatelů sdílet informace a také jsou zde uváděny výsledky odborných studií i průzkumu, který připravila autorka práce. Přílohou práce je seznam nejvyužívanějších pluginů včetně jejich funkcí a možností využití a také detail uživatelského průzkumu.
Návrh rozvoje marketingové komunikace HC ČSOB Pojišťovna Pardubice a.s.
Vaník, Jiří ; BA, Petr Mazánek, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, jejíž součástí je komunikace s diváky, fanoušky a propagace reklamních partnerů klubu. Obsahuje návrh rozvoje této marketingové komunikace se zaměřením na komunikaci s fanoušky. Využívá k tomu zlepšení stávajících používaných nástrojů i procesů, ale zároveň i nové, moderní směry marketingové komunikace. Nov návrh by měl přispět k větší atraktivitě a zlepšenému vnímání marketingové komunikace klubu i klubu samotného.
Instagram jako prostředek komunikace
Kšandová, Markéta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Vincík, Radek (oponent)
Cílem této práce je posoudit efektivitu využití sociální sítě Instagram jako prostředek komunikace pro společnost Žatecký pivovar. Na základě správy firemního účtu zhodnotit působení společnosti na platformě a navrhnout případná zlepšení v komunikaci. Práce je členěna do tří hlavních částí, z nichž první se pro uvedení do problematiky zabývá Internetem, internetovým marketingem a sociálními sítěmi obecně. Ve druhé části je rozebrán Instagram a jeho specifika. Jsou zde uvedeny základní informace o Instagramu, principu jeho fungování, marketingovém využití a příklady úspěšných projektů. Třetí část obsahuje návod na vhodný postup při zakládání a správě firemního profilu. Výstup v podobě zhodnocení úspěšnosti projektu a návrhů na jeho zlepšení vychází z teoretických podkladů i praktické části.
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Dopita, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nemčíková, Zuzana (oponent)
Tato práce je zaměřena na nové nástroje usnadňující představení podnikatelské příležitosti Vlastníky podnikání Amway. V teoretické části práce je charakterizován marketing, jeho nové formy a vznik a vývoj multilevel marketingu jako úspěšné obchodní metody. Dále je popsána jedna z největších společností přímého prodeje - Amway. Rovněž se zabývá uplatněním nových trendů u společnosti Amway a jejích distributorů. V praktické části je vyhodnoceno vlastní terénní šetření s cílem zjistit míru využití nových trendů při budování podnikání Amway.
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Michálek, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity Fakulty managementu v Jindřichově Hradci v porovnání s jejími konkurenčními fakultami. V závěru práce stanovuje doporučení pro řízení a sledování efektivity kampaní v prostředí sociálních sítí.
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Terletska, Svitlana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou společnost.
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Bijedičová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě na sociálních sítích, kde je sledují miliony lidí z celého světa. Práce se nejprve věnuje zmapování problematiky z obecného pohledu rozebráním jednotlivých nástrojů módních blogů a také popsáním metod, které panují v módním průmyslu. Předchozí poznatky jsou použity a prohloubeny dále studiem fungování úspěšných módních blogů nejen ve světě, ale i v České republice. Nechybí ani pohled z druhé strany --z pohledu módní společnosti.
Analýza nestrukturovaného obsahu z veřejně dostupných sociálních médií za pomocí nástroje Watson společnosti IBM
Šverák, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nestrukturovaných dat z veřejných sociálních médií. Konkrétně potom analýzou dat ze sociálních médií na společnost Vodafone Czech Republic a.s. Obsah diplomové práce je složen ze dvou částí, první tvoří teoretický rámec pro část druhou. První část popisuje sociální média, dále rozdělení dat na strukturované a nestrukturované, a následně nástroje, které se pro zpracování nestrukturovaných dat využívají. V druhé části je nástroj Watson využit při analýze veřejně dostupných dat. Je zkonstruována metodika, kterou se proces analýzy řídí, a následně je využita při tvorbě pilotní aplikace. Ta má za cíl ověřit funkčnost analýzy nestrukturovaných dat nástrojem Watson. V závěru jsou výsledky analýzy. Mezi hlavní přínosy této diplomové práce patří vytvoření pilotní aplikace nástroje Watson a tím ověření jeho funkčnosti. Pilotní aplikace se nemůže rovnat kompletní analýze, které je nástroj schopen, ale může posloužit jako ukázka funkcionalit nástroje.
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace na internetový obchod
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními prostředky internetového obchodu Slusny.net. Jde o velice malý obchod, úzce specializovaný na prodej příslušenství pro moderní yoyování. Cílem práce je vytvoření a aplikace kampaně, která by zvýšila denní návštěvnost stránek a obchod tak zviditelnila. Práce popisuje komunikaci obchodu na sociálních sítích, registraci v internetových katalozích, reklamu v PPC systémech a také virální kampaň. V práci jsou popsány postupy aplikace jednotlivých nástrojů, jejich výhody a nevýhody, možnosti cílení. Data, která jsou výstupem měření aplikace Google Analytics srovnávají cenu vybraných nástrojů a také to, jak přispěly k cíli kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.