Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Bijedičová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě na sociálních sítích, kde je sledují miliony lidí z celého světa. Práce se nejprve věnuje zmapování problematiky z obecného pohledu rozebráním jednotlivých nástrojů módních blogů a také popsáním metod, které panují v módním průmyslu. Předchozí poznatky jsou použity a prohloubeny dále studiem fungování úspěšných módních blogů nejen ve světě, ale i v České republice. Nechybí ani pohled z druhé strany --z pohledu módní společnosti.
MFDF Jihlava a Jeden svět: Festivaly dokumentárního filmu v České republice
Bijedičová, Andrea ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Síla dokumentární tvorby tkví v její schopnosti reflektovat realitu a informovat diváky o skutečných událostech nebo lidech a jejich životních příbězích. Tato práce se věnuje začlenění dokumentárního filmu do kontextu filmových festivalů v České republice v posledních přibližně 20 letech na příkladu MFDF Jihlava a Jeden svět. Teoretická část je zaměřena na etické otázky, politickou, sociální a lidskoprávní tematiku dokumentární tvorby, stejně tak na vytvoření sítě filmových festivalů a jejich vývoj. Praktická část přináší pohled na dramaturgii zmíněných festivalů dokumenárních filmů a poskytuje jejich srovnání v rámci tematického zaměření či dramaturgie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.