Název: Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Překlad názvu: The use of social sites in the fashion industry the role of fashion bloggers and marketing trends in 21st century
Autoři: Bijedičová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; módní blog; módní bloger; módní kolaborace; módní průmysl; sociální sít'; fashion blog; fashion blogger; fashion collaborations; fashion industry; marketing; social sites

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45053

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193209


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet