Název: Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Překlad názvu: Management of Marketing Campaigns in an Environment of Social Networks and Evaluating their Effectiveness
Autoři: Michálek, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Foursquare; Instagram; marketingová kampaň; sociální sítě; Twitter; Facebook; Foursquare; Instagram; marketing campaign; social sites; Twitter

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42672

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197089


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet