Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nestrukturovaného obsahu z veřejně dostupných sociálních médií za pomocí nástroje Watson společnosti IBM
Šverák, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nestrukturovaných dat z veřejných sociálních médií. Konkrétně potom analýzou dat ze sociálních médií na společnost Vodafone Czech Republic a.s. Obsah diplomové práce je složen ze dvou částí, první tvoří teoretický rámec pro část druhou. První část popisuje sociální média, dále rozdělení dat na strukturované a nestrukturované, a následně nástroje, které se pro zpracování nestrukturovaných dat využívají. V druhé části je nástroj Watson využit při analýze veřejně dostupných dat. Je zkonstruována metodika, kterou se proces analýzy řídí, a následně je využita při tvorbě pilotní aplikace. Ta má za cíl ověřit funkčnost analýzy nestrukturovaných dat nástrojem Watson. V závěru jsou výsledky analýzy. Mezi hlavní přínosy této diplomové práce patří vytvoření pilotní aplikace nástroje Watson a tím ověření jeho funkčnosti. Pilotní aplikace se nemůže rovnat kompletní analýze, které je nástroj schopen, ale může posloužit jako ukázka funkcionalit nástroje.
Product LifeCycle Management - nabídka produktů v ČR
Šverák, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Práce se zabývá problematikou Product LifeCycle Management a nabídkou těchto produktů na Českém trhu. Práce je členěna do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se vymezením všech pojmů nezbytných pro snadnou orientaci v dalších částech práce. V této části je největší důraz kladen na vysvětlení pojmů životní cyklus produktu a Product LifeCycle Management (PLM). Následuje praktická část, která se věnuje analýze nabídky Českého trhu s PLM produkty. Trh je rozdělen do dvou segmentů na -- částečná a komplexní řešení. Tato práce se zaměřuje na komplexní řešení, z kterých jsou nakonec vybráni a porovnáni 3 zástupci. Metoda vyhledávání a hodnocení produktů se snaží, co nejvíce napodobit přístup potencionálního zákazníka, kterému by měla tato práce usnadnit výběr při nákupu PLM systému. Cílem je analýza 3 vybraných PLM systémů nabízených na Českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Svěrák, Matouš
4 Svěrák, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.