Název: Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu: Proposal for Marketing Communication Improvement
Autoři: Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct mailing; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; model 7S; PEST analýza; Porterova analýza; propagace; sociální sítě; SWOT analýza; 7S model; communication mix; direct mailing; Marketing; marketing communication; marketing mix; PEST analysis; Porter analysis; promotion; social sites; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67039

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319184


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet