Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 567 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evolution of Social media
Boček, Lukáš ; Froehling, Kenneth (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
In this thesis, history and examples of the most popular social networking sites are analyzed. Social media have become a significant part of modern life over the last few years. They changed the pace of human life and interactions between people. The history of social media from its origin to modern times is covered in this thesis, describing the evolution of individual platforms and providing reasons for their success or, on the other hand, extinction. In addition, the thesis concludes the current state of the media and also provides research, which is focused on social media users in the Czech Republic. The research is not only focused on the social media platforms usage, but also the experience of users with social media with focus on addiction. The addiction is described in the thesis, as well as social media advantages and disadvantages and also security risks, which users can experience while using social networking sites.
Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie v online prostředí pro značku YourBody společnosti IDC-FOOD, s. r. o., působící v potravinářském průmyslu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické základy související s problematikou práce a klíčové pojmy a metody využité v práci. Druhá část se zaměřuje na analýzu značky a její společnosti. Třetí část, odvozená z analytické části, prezentuje online marketingovou strategii a doporučení pro její úspěšnou implementaci. Tato část zahrnuje i ekonomické vyhodnocení a plán pro provedení návrhů.
Návrh na rozšíření marketingové komunikace společnosti
Doseděl, Dominik ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedených analýz zpracovat návrhy rozšíření současné marketingové komunikace společnosti Vranovská pláž s. r. o. pro dosažení vyšší návštěvnosti kempu. V první části je stanoven cíl práce, metody a postupy zpracování. Druhá část definuje teoretické pojmy potřebné pro pochopení práce. Ve třetí části jsou provedeny analýzy společnosti a díky těmto poznatkům jsou ve čtvrté části navrhnuty opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
Multifaktoriální vlivy působící na mentální anorexii u žen
TESKOVÁ, Veronika Michaela
Práce se zaměřuje na problematiku mentální anorexie a multifaktoriální vlivy působící na vznik a průběh této poruchy u žen. Mentální anorexie je závažné duševní onemocnění, na nějž má vliv mnoho faktorů, jako jsou sociální, rodinné a psychologické. Analýza těchto faktorů je klíčová pro hlubší porozumění této poruše a nutným předpokladem pro navržení její adekvátní komplexní léčby. Práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů a prezentuje terapeutické přístupy k mentální anorexii a způsoby jejího léčení. Výzkum je uskutečněn na základě polostrukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami s respondentkami trpícími mentální anorexií.
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
KLÍMOVÁ, Nela
Hlavním cílem této diplomové práce bylo posouzení míry vlivu influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování v závislosti na typu nákupu a charakteristikách spotřebitele. Praktická část byla rozdělena na testování hlavní hypotézy pomocí vícekriteriálního výzkumu a na testování dílčích hypotéz pomocí chí-kvadrát testu nezávislosti. Pro účely tohoto výzkumu byla vybrána metoda dotazníkového šetření a některé otázky byly na závěr analýzy okomentovány. Statisticky významné výsledky potvrzují, že pohlaví a vzdělání mají významný vliv na míru, do jaké jsou spotřebitelé ovlivněni influencery. Doplňující hypotézy nelze zamítnout, avšak autorka v závěru navrhuje další výzkum a své výsledky konfrontuje s ostatními autory.
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.
Dolování dat v prostředí sociálních sítí
Raška, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývala získáváním znalostí ze sociálních médií. Konkrétním cílem této práce bylo získávání názorů na úrovní rysů z uživatelských recenzí. V teoretické části byly uvedeny metody v procesu dolování názorů a zpracování přirozeného jazyka. Hlavní částí této práce byly návrh a implementace knihovny pro dolování názorů pomocí analyzátoru přirozeného jazyka Stanford Parser a lexikální databáze WordNet. Pro identi kaci rysů byla použita závislostní gramatika, implicitní rysy byly dolovány metodou CoAR a názory byly klasi kovány algoritmem typu učení s učitelem. Na závěr byly uvedeny experimenty vyhodnocující implementované řešení a příklady použití.
Marketing Communication
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Analýza nových technologií zobrazených v seriálu Black Mirror/Černé zrcadlo a jejich dopadu na společnost
Kaplan, Miloslav ; Langerová, Petra (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na popis robotů a sociálních sítí z vybraných epizod seriálu Black Mirror. Stručně se zabývá popisem děje a poselstvím jednotlivých dílů. U každé vybrané epizody se zejména zaměřuje na technickou proveditelnost daných technologií. V této práci jsou roboti a sociální sítě ze série Black Mirror srovnávány s moderními ekvivalenty ze skutečného světa. Práce rovněž pojednává o výhodách a nevýhodách sociálních sítí a robotů, včetně jejich vlivu na naši společnost. Dále se zabývá etickou a sociální stránkou těchto technologií. Hlavním cílem bakalářské práce je poskytnout vhled do technologií použitých v seriálu Black Mirror.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 567 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.