Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí110 - 119  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
BOHÁČKOVÁ, Hana
Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na českém a evropském trhu. Obsahuje situační analýzu a SWOT analýzu vybraného hotelu. Na základě těchto analýz je určena strategie expanze. Dále navazuje franchisový koncept včetně předmětu franchisingu a know-how.
Prostředí cestovního ruchu
ŠVARCOVÁ, Jana
Práce se zabývá oblastí Horšovskotýnska a cestovním ruchem v této oblasti. Cílem práce bylo zhodnotit stav cestovního ruchu v této oblasti a vytvořit návrh, který by zde zlepšil situaci. Návrhem se stala cyklistická trasa.
Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Voborská, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.
Ocenění podniku
Vybíralová, Tereza ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení hodnoty podniku výnosovými metodami k 31.12 2009. Teoretická část se zaměřuje na metodologii oceňování podniku s důrazem na klíčové okamžiky samotného ocenění. Praktická část je zahájena představením oceňované společnosti. Následuje analýza makroprostředí, mikroprostředí a finanční analýza. Na základě poznatků z analýz a znalosti podniku je sestaven finanční plán, který je základem pro samotné ocenění společnosti výnosovými metodami, konkrétně metodami FCFF (Free Cash Flow to the Firm) a EVA (Economic Value Added). Práce je zakončena výrokem o hodnotě podniku a jejím využitím pro management společnosti, který byl zadavatelem ocenění.
Marketingová orientace vybrané firmy
Kanócová, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti marketingové orientace koncernu e-invent. Vytýčení marketingových cílů a strategie předchází analýza aktuální situace na trhu s informačními a komunikačními technologiemi, na kterém působí koncern e-invent. Analýza je zaměřená na nalezení příležitosti, které trh vytváří a jaké ohrožení na koncern číhají. Dále se práce snaží vyhodnotit stav koncernu a posoudit v čem má koncern výhody a nevýhody vůči konkurenci. Na zhodnocení aktuální situace na trhu jsou použité metody PEST analýza a Porterova analýza. Stav koncernu, jeho silné a slabé stránky, pomůže odhalit metoda VRIO, finanční analýza a analýza hodnototvorného řetězce. Výsledky jednotlivých metod jsou shrnuté a vyhodnocené pomoci SWOT analýzy, která pomáhá formulovat cíle a strategie.
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Hricko, Jiří ; Horová, Olga (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.
Launch of "Vinea" Brand in the Czech Market
Šušnyák, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Vinea je tradiční slovenská značka nealkoholického nápoje s příchutí hroznů. Jejím vlastníkem je jeden z největších výrobců nealko nápojů ve střední Evropě - skupina Kofola. Očekává se, že Kofola v blízké budoucnosti uvede tuto značku na český trh. Tato práce se zabývá identifikací současné pozice Kofoly na trhu a formulací vhodné strategie zavedení Viney na český trh. Za účelem získání potřebných informací na formulaci vhodné strategie byl vykonán online průzkum, jehož výsledky jsou taktéž součástí této práce. Teoretická část práce obsahuje popis nejčastěji využívaných teoretických konceptů souvisejících se situační analýzou, strategiemi a budováním značky.
Specifika marketingu pro děti
Vojtěchová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rybář, Štěpán (oponent)
Zapf Creation je renomovaná německá firma vyrábějící hračky pro děvčata ve věku tří až jedenácti let již téměř 100 let. Jako mnoho jiných firem se potýká se změnami požadavků svých zákazníků. Musí tak pružně reagovat a své produkty i způsob komunikace se zákazníky přizpůsobovat aktuálním trendům. Ve snaze uspět je třeba změnit positioning firmy a najít nové možnosti, jak zákazníky oslovit a přesvědčit je o koupi jejích produktů. To vše řeší marketingový plán Zapf Creation AG pro její českou pobočku.
Marketingový plán vybraného gastronomického zařízení
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingu v pohostinství, především tvorbou marketingového plánu pro malý podnikatelský subjekt. Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro nově otevírané gastronomické zařízení Creperii Amálku. Práce se skládá ze dvou velkých celků, a to části teoretické a části praktické. Teoretická část se zabývá obecnými souvislostmi marketingové činnosti v oboru pohostinství. Objasňuje význam marketingu v pohostinství, specifika služeb tohoto oboru a samotnou tvorbu a význam marketingového plánu pro gastronomické zařízení. V praktické části je charakterizováno dané gastronomické zařízení, provedena podrobná situační analýza, stanoveny marketingové cíle a vytvořen návrh marketingové strategie pro tento nový provoz.
Marketingová strategie pro značku VOIVO.
Hlavsová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pauliová, Kateřina (oponent)
Po teoretickém úvodu do problému je představena značka VOIVO,její charakteristika, ujasnění vize a mise. Ve třetí kapitole je provedena situační analýza, která zahrnuje analýzu makrookolí, mikrookolí i vnitřního prostředí. Všechny tyto faktory jsou pak sjednoceny ve SWOT analýze. Ze situační analýzy vychází následující kapitola, která se týká stanovení marketingových cílů pro značku VOIVO, ze kterých pak vychází navržená marketingová strategie, která je rozčleněnana dle nástrojů marketingového mixu. Celá práce je zakončena shrnutím a doporučením pro marketingovou strategii značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí110 - 119  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.