Název: Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
Překlad názvu: Marketings Instruments in Franchise Company
Autoři: BOHÁČKOVÁ, Hana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Franchising; Franchisové systémy; Franchisový koncept; Know-how; Marketing; Situační analýza; Strategický marketing; SWOT analýza; Franchising; Franchising concept; Know-how; Marketing; Situation analysis; Strategy marketing; SWOT analysis; Systems of franchising
Citace: BOHÁČKOVÁ, Hana. Marketingové nástroje ve franšízovém podniku. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8987

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46225


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet