Název: Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Překlad názvu: Marketing Strategy Analysis - Sports Club
Autoři: Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Voborská, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing sportu; marketingová strategie; situační analýza; marketing strategy; situation analysis; sports marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21232

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17202


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet