Název:
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Překlad názvu:
Football Club SK Slavia Prague's Marketing
Autoři:
Hricko, Jiří ; Horová, Olga (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.The thesis focuses on marketing mix of football club SK Slavia Prague. The thesis also contains situation analysis of the club and the team's revenue structure in comparision with one of the leading football clubs of the world.
Klíčová slova:
Marketingový mix; Situační analýza; SK Slavia Praha; Marketing Mix; Situation Analysis; SK Slavia Prague
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20083