Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová orientace vybrané firmy
Kanócová, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti marketingové orientace koncernu e-invent. Vytýčení marketingových cílů a strategie předchází analýza aktuální situace na trhu s informačními a komunikačními technologiemi, na kterém působí koncern e-invent. Analýza je zaměřená na nalezení příležitosti, které trh vytváří a jaké ohrožení na koncern číhají. Dále se práce snaží vyhodnotit stav koncernu a posoudit v čem má koncern výhody a nevýhody vůči konkurenci. Na zhodnocení aktuální situace na trhu jsou použité metody PEST analýza a Porterova analýza. Stav koncernu, jeho silné a slabé stránky, pomůže odhalit metoda VRIO, finanční analýza a analýza hodnototvorného řetězce. Výsledky jednotlivých metod jsou shrnuté a vyhodnocené pomoci SWOT analýzy, která pomáhá formulovat cíle a strategie.
Service Desk z pohledu statistiky
Kabátková, Jana ; Arltová, Markéta (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části popisujeme teoretický základ toho, co v dalších částech vysvětlujeme a analyzujeme v praxi. V této části tedy nalezneme všechny fáze životního cyklu služby dle metodiky ITIL (IT Infrastructure Library - knihovna infrastruktury IT), které slouží všem organizacím, které se zabývají správou služeb v IT. Zaměřujeme se hlavně na aktuální verzi této metodiky ITIL V3, která je seskupena v pěti knihách a postupně prochází celý životní cyklus služby. Vzhledem k tomu, že se v praxi nepoužívá pouze jedna norma, jsou v této práci popsány také jiné metodiky, které jsou často využívány. Ve druhé části práce je pak ukázána praxe dodávky služby v oblasti IT u společnosti Pražská energetika a.s. Jsou zde zmapovány jednotlivé procesy, role a funkce jedné z fází a to Provozu služeb. Primárním cílem této části je však detailní popis funkce Service Desk, u které porovnávám teorii s praxí. V poslední, třetí části analyzujeme získaná data, a to za účelem vyhodnocení práce Service Desku. Jedním z cílů této analýzy bude i predikce dat, čehož dosáhneme pomocí časových řad. Výsledky této analýzy pak budou dány k dispozici managementu společnosti.
Vysoké školy v regionech
Hrabánková, Petra ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
(význam vysokých škol pro rozvoj regionů, možné přínosy a rizika) V rámci práce bude v úvodní kapitole popsán současný stav českého vysokého školství. Po určení metodiky výzkumu bude analyzován vztah vysokých škol k regionům a popsány možné formy spolupráce. V rámci šetření bude posouzena úroveň spolupráce vysokých škol a podniků v Královéhradeckém kraji, na základě získaných výsledků budou definovány problematické oblasti spolupráce a navržena opatření pro další efektivní spolupráci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.